Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli Omegan (pikkuperä) on sama kuin 4x4 Vectrassa ja Calibrassa.
Mikä on tämä pikkuperä? ja miten se eroaa 3000 Omegan perästä?
ja käykö niiden lukot ristiin?????????????
hmmm mä taas oon kuullu semmosta että menee suoraan vetarit vaan pitää ottaa vanhasta
meidän tbo calibrassa oli jo valmiina takana kitkalukko kardaanistako pyöritti niin molemmat takarenkaat pyöri samaan suuntaan
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Selvästi itseä verbaalisesti lahjakkaampia henkilöitä paikalla koska en oikein tajunnu myöskään kyseistä kommenttia. Eli käykö esim jonkun 89 2.0 gls Omegan lukollinen perä tbocalsuun? Onko molemmissa sama perävälitys vai mitä kummaa? Mahtaako Calikka kääntyä liukkaalla enää tommosella lukkoperällä ollenkaan, vai tykkääkö puskea pusikkoon?
Oon kuullu että omegan isolukko olis mahdollista sovittaa pikkuperään, mutta joutuu sorvailemaan sen verran että kestävyys kärsii eli hyöty jää pieneksi. Ja tää on sitten vaan kuultua/luettua juttua.
Jukki kirjoitti: Mahtaako Calikka kääntyä liukkaalla enää tommosella lukkoperällä ollenkaan, vai tykkääkö puskea pusikkoon?
Yliohjaavammaksi sen pitäisi liukkaalla kaikenjärjen mukaan muuttua ..ainakin kovemmassa ajossa.Eipä tuollainen vakio pikkulukko normaali ajossa varmaan paljoa vaikuta ohjautuvuuteen.