-60mm madallus ja vakio iskarit?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Osku

Re: -60mm madallus ja vakio iskarit?

Viesti Kirjoittaja Osku »

Rauhoitutaanpas nyt vähän... :roll:
Herby kirjoitti:No tosiaan, ajattelin tossa ostaa sitte uudet jouset ku vanhat alkaa edestä jo loppumaan... Ja en oo taaskaan varma mitkä iskarit siellä eessä on, mutta voisin melkein veikata, että normi iskarit.

Onko kellään ollu Astrassa edessä 60mm madallus ja vakio iskarit tai kenties jossain muussa autossa..? Kestääkö ne ja minkälainen kyyti kiihdyttäessä tai jarruttaessa? :-?
[aavistus] voi olla aika ikävä ajettava - etenkin kuopissa... :o [/aavistus]

Jokatapauksessa iskarit kannattaa laittaa uudet, silloin kun vaihtaa uudet jousetkin. Ellei sitten vasta ole vaihdettu uudet iskarit...
Kai ne lyhkäsemmät sportti-iskarit ois parhaat, mutta varmaan jotenkin pärjää vakioillakin. (?)
Jos kuitenkin päätät, että vakioiskareilla mennään ja arvostat myös mm. ajomukavuutta, suosittelisin laittamaan max. -40mm jouset - jos vaan mahdollista. Mutta sehän on ihan oma valintasi.
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

kosalo kirjoitti: Auto on kokonaisuus ja sen heikon kohta ratkaisee kuinka hyvä se on yksittäisellä suurella muutoksella ei tule ikinä hyvää.
voi v#tun idiootti!! siis mitä sää selität!!??!! kunnon iskarit ja jouset ei varmaankaan paranna esim. ajettavuutta?? tuntumaa?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: kyllä sulle pitää nauraa.. ei kannata tulla pätemään tänne jos ei tiiä mistään mitään!!
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kosalo »

Niin iskarit JA jouset. Se on jo pieni kokonaisuus.

kysymys oli pelkät -60mm jouset ja vakio iskarit. Älä vääristele mun sanoja!

Vai väitätkö et toi ois hyvä.

Ja kyllä mulle saa nauraa kunhan sen jälkeen oikaisee harhaisia käsityksiäni.

Oma kokemus on että -40mm jousetkaan eivät sovi hyvin vakio iskareiden kanssa ja on MIELESTÄNI huonompi kuin uudet vakio jouset(olettaen et vakio iskarit on kunnossa), rengas ei pysy tiessä niin hyvinkuin pitäis. Tärkeämpää on kuinka jousi+iskari pelaa yhteen kuin kuinka matala auto on. Tämä korostuu huonokuntoisilla teillä joita täällä suomessa on.

Nämä ovat vain omia kokemuksia mitä on lyhyen autoilu urani kertynyt.

Ulkonäkö asiat sit erikseen!

ps. se nyt vaan on tyhmää! Kommenti oli siis tämä topikin otsikoon viitaten ei kenellekkään henkilö kohtaisesti.

pps. oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun väännän täällä kättä.
Herby
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Herby »

Joo joo Kosalo... Mutta tommosia "vittuilu" viestejä on nähty ihan tarpeeks. Kiitos, että muistit meitä siitä vielä!

Mulla ei oo mitään himoja laittaa rahaa nykyiseen Opeliin, koska uusi auto ois tulossa jo pihaan - toivottavasti. Alan laittaa rahaa siihen autoon sitte, kun tiedän auton olevan hyvä.

Tee palvelus, älä jaksa enää kirjottaa mitään tähän topiciin.

Ps. Käytetään sitä hakua sitte seuraavan kerran...
Herby
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Herby »

kosalo kirjoitti:Niin iskarit JA jouset. Se on jo pieni kokonaisuus.

kysymys oli pelkät -60mm jouset ja vakio iskarit. Älä vääristele mun sanoja!

Vai väitätkö et toi ois hyvä.

Ja kyllä mulle saa nauraa kunhan sen jälkeen oikaisee harhaisia käsityksiäni.

Oma kokemus on että -40mm jousetkaan eivät sovi hyvin vakio iskareiden kanssa ja on MIELESTÄNI huonompi kuin uudet vakio jouset(olettaen et vakio iskarit on kunnossa), rengas ei pysy tiessä niin hyvinkuin pitäis. Tärkeämpää on kuinka jousi+iskari pelaa yhteen kuin kuinka matala auto on. Tämä korostuu huonokuntoisilla teillä joita täällä suomessa on.

Nämä ovat vain omia kokemuksia mitä on lyhyen autoilu urani kertynyt.

Ulkonäkö asiat sit erikseen!

ps. se nyt vaan on tyhmää! Kommenti oli siis tämä topikin otsikoon viitaten ei kenellekkään henkilö kohtaisesti.

pps. oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun väännän täällä kättä.
Niin ja sitte vielä se, että nyt me kaikki tiedetään sun näkökulma tästä asiasta, mutta mun mielestä sää lähit ihan väärällä tavalla liikkeelle!
Alko vain niin vituttaan tommonen, mutta se siitä sitte!!!
Vastaa Viestiin