Omega 98:n käyttäjäkäsikirja

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
johanneshi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja johanneshi »

Hei, Mistä saisin Omegan 98:n käyttäjänkäsikirjan. Itselläni on vain Saksalainen, enkä siitä juurikaan ole tykästynyt. terv.johannes
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

AVK?
Merkkiliikkeet?
johanneshi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja johanneshi »

Olen kysellyt AVK:sta ja merkkiliikkeistä ilman tulosta = käsikirja loppunut, eikä uutta painosta tehdä. Minulle kelpaisi vaikka kopio kirjasta.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Samanlainen kirja olisi hakusessa...
Faarao2000
'Agila'

Re: Omega 98:n käyttäjäkäsikirja

Viesti Kirjoittaja Faarao2000 »

Multa ko. kirja löytyy, vaan ei ilmaiseksi...
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

johanneshi kirjoitti:Olen kysellyt AVK:sta ja merkkiliikkeistä ilman tulosta = käsikirja loppunut, eikä uutta painosta tehdä. Minulle kelpaisi vaikka kopio kirjasta.
Jos ei mistään löydy ja vaihtoehdot käy vähiin,tuut hakemaan manuskan multa lainaan ja jätät 100 € pantiksi.Ja rahan saat takaisin,kun palautat manuskan ehjänä.Pistä vaikka privaa,jos kiinnostaa.Kirja sijaitsee Mäntsälässä. :)
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Megaman kirjoitti:
johanneshi kirjoitti:Olen kysellyt AVK:sta ja merkkiliikkeistä ilman tulosta = käsikirja loppunut, eikä uutta painosta tehdä. Minulle kelpaisi vaikka kopio kirjasta.
Jos ei mistään löydy ja vaihtoehdot käy vähiin,tuut hakemaan manuskan multa lainaan ja jätät 100 € pantiksi.Ja rahan saat takaisin,kun palautat manuskan ehjänä.Pistä vaikka privaa,jos kiinnostaa.Kirja sijaitsee Mäntsälässä. :)
On se kallis kirja..... :D Mulla on jotain sivuja koneella jos erityisesti jotain tarvit.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Faarao2000
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Faarao2000 »

Mä myyn omani 100 €:lla..
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Onnea myyntiin, kai siitä joku muutaman sadan vuoden kuluttua voi jo satasen maksaakin jos säilytät sen virheettömänä. ;)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Niin,ja mähän puhuin vaan pelkästä 100 € pantista.Tuntuis kovasti oudolta lainata kirja jollekkin tuiki tuntemattomalle tyypille...sitten vois tulla tänne forumille itkemään kuinka kirja läks,tietääkö kukaan,Apua! jne...
50 € pantti on taas liian vähän,jos kirja jää sille tielleen... :lol:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Vastaa Viestiin