mittarin pohjien taustat
- opelnainen
- 'Kadett'

mittarin pohjien taustat
jos tekee itse,kuten suunittelin, mittarinpohjien taustat niin mistähän saisi sellaista "paperia" mihin sen voisi tehdä ja millä kuvan saisi parhaiten siinä pysymään jos tajuatte mitä tarkoitan.
Köyhä opiskelija kun on niin ajataan kadetilla 
Ite tehny Bilteman kiillotetulle kalvolle, joka on kiiltävää ja paremman näköistä kuin esim. valokuvapaperi. Erona tietenkin tuon muovikalvon kestävyys, ei ole niin herkkä kosteudelle kuin valokuvapapru. Voi tulostaa ihan normaalilla mustesuihkutulostimella..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
- opelnainen
- 'Kadett'

- opelnainen
- 'Kadett'

- opelnainen
- 'Kadett'

Niin minäkin tarkoitin. Itse otin alkuperäisen pohjan pois. Itse tehtyyn pohjaan samanlaiset reiät millä se alkuperäinenkin on kiinni niissä tapeissa. Sitten vaan se "paperi" siihen pleksin päälle. Valo on kyllä nyt vähän huono, pitäis virittää sinne ledit.opelnainen kirjoitti:tarkotin kyl ihan et miten sen taustan saa paikalleen..siis sen "paperin" kiinni mittaristoon.Vecstra kirjoitti:Kiinni laitetaan samoin kuin alkuperäinen, reistä mieluummin tiukat kuin väljät, että pysyy paikallaan.
http://koti.phnet.fi/vecstra/Mittaristo.jpg
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
- ^^TeamAhma^^
- 'Senator'

- Viesti:
ite tulostin valokuva paperille ja sitte kävin laminoimassa sen ja hyvin pysyy eik ota kosteus
EI vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys?
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
- opelnainen
- 'Kadett'

olenkohan mä nyt näin epäselvä taas..niin onko sellaista jotaon esim teippiä millä sen saa kiinni valokuvapaperin kiinni mittaristoon..^^TeamAhma^^ kirjoitti:ite tulostin valokuva paperille ja sitte kävin laminoimassa sen ja hyvin pysyy eik ota kosteus
- opelnainen
- 'Kadett'

muuten ehkä mut se on vähän turhan paksua.jotain ohutta tarttis tai sit täytyy vaan liimata ne kiinnitpk_83 kirjoitti:m3 kaksipuoliteippi?opelnainen kirjoitti:olenkohan mä nyt näin epäselvä taas..niin onko sellaista jotaon esim teippiä millä sen saa kiinni valokuvapaperin kiinni mittaristoon..^^TeamAhma^^ kirjoitti:ite tulostin valokuva paperille ja sitte kävin laminoimassa sen ja hyvin pysyy eik ota kosteus
Ei kellään sattus olee kuvii tollasesta suoperkirk. ledit + bilteman valkonen kalvo (tuote nro. 23770) yhdistelmästä ja pimeellä jos mahd. Tarkotus ois ittelle tollasta viritelmää laittaa ja haluaisin nähä miten toi ledien valo valasee sitä mittaristoo.
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
- opelnainen
- 'Kadett'