e-kadettin etu kaijuttimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Cimm0
'Agila'

e-kadettin etu kaijuttimet

Viesti Kirjoittaja Cimm0 »

elikkä oon päivittämässä poppi laitteita niin minkälaisia kaijuttimia ootte laittanut ilman suurempaa sovittelua eteen???
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ilman suurempia sovitteluita ei alkuperäispaikoille mene 4" suuremmat ämyrit.
Jos jotain 6,5" kailutinta haluaa asentaa,niin joutuu rakentelemaan jo oviin tai jalkatiloihin koteloa...
Nakke
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Nakke »

Itellä 3-tie erillissarja. alkuperäis kaiutintiloissa 4 tuuman keskiäänet ja ovissa itetehdyt kotelot, joissa 6.5 bassot ja diskantit sitte kojetaululla.
Hyvin soi :D
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

5 1/4" menee lievää väkivaltaa käyttämällä ja oikean tekniikan oppimalla paikoilleen! Avainsanoja: lievä väkivalta, sorminäppäryys, terävä puukko sekä kaiuttimen että itse kojelaudan kaiuttimien paikkojen tietynlainen modaus.
Itellä noilla vakiopaikoilla juuri tuo 5 1/4" -kokoinen elementti. ja diskantit sitten a-pilareiden muovilätkissä upotettuna. Soi ihan riittävän kivasti minun korvaan ja tietty riippuu paljon itse elementistäki. Suurimman magneetin omaavan elementin kohdalla voi oikeasti tulla liian ahdasta, mutta itellä Boston'in kamaa ja homma bueno. Tsemppiä ja varo kalvoja kun asentelet ja ruuvaat :)

edit:\ ..ihan sen verran vaan vielä, että tosiaan ilman sen SUUREMPIA modauksia, niin EI mene 4" isompaa.. mutta kokeile jotain paskaa 5 1/4" elementtiä ja teet sen mukaan tilaa sinne ja sit ostat paremman ja asennat niinku kipiää kullia.. eli varoen ;)
"On tämä saatana työmaa!"
Vastaa Viestiin