Ohjurin kumit 8.7mm venoihin Cih:ssä
osa tuplajousista on niin pienellä sisähalkaisijalla että ainakaan kaikki kumimallit eivät sovi
siispä täytyy mitata ennen kuin hankkii
ohjurin päätä voi joutua madaltamaan isonostoisella nokalla jotta kumi mahtuu väliin
o-rengasta on käytetty vanhemmissa SBC moottoreissa ainoana varren tiivisteenä pakopuolella (kuten cih:ssäkin)
se estää ylimääräisen öljyn valumisen kiilojen välistä vartta pitkin
se kannattaa nostaa kiiloja vasten sitten kun jousi on kasattu paikalleen
fosforipronssinen k-liner ohjuri on uutena aika tiukka (kuten uusi ohjuri muutenkin) joten sieltä ei mene paljoa turhaa öljyä läpi
siinä olevaan kierteeseen menee sopivasti öljyä venttiilivarren voitelemiseen
niiden kanssa pelkkä o-rengas riittää suht hyvin sekä imu- että pakopuolella jos muu ei mahdu, varsinkin jos auto ei ole vähäpäästöinen
tietenkin kaikki liika öljy palotilassa laskee tehoa, aiheuttaa nakutusta jne joten jos mahtuu niin varmuuden vuoksi ohjurinkumit
esim em Fel-Pro joka ei kovetu helposti tai vielä parempi Crane Cams teflon-kumi (jos vaan siis mahtuu sisäjousen sisään
itse olen omissa moottoreissa aina käyttänyt kumeja jos on mahtunut
muuten vähintään o-renkaita
ohjurit ovat yleensä olleet juuri k-linerit
gsm +358-400-790019
gsm +358-41-5132882
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-01-14 07:29 ]</font>
siispä täytyy mitata ennen kuin hankkii
ohjurin päätä voi joutua madaltamaan isonostoisella nokalla jotta kumi mahtuu väliin
o-rengasta on käytetty vanhemmissa SBC moottoreissa ainoana varren tiivisteenä pakopuolella (kuten cih:ssäkin)
se estää ylimääräisen öljyn valumisen kiilojen välistä vartta pitkin
se kannattaa nostaa kiiloja vasten sitten kun jousi on kasattu paikalleen
fosforipronssinen k-liner ohjuri on uutena aika tiukka (kuten uusi ohjuri muutenkin) joten sieltä ei mene paljoa turhaa öljyä läpi
siinä olevaan kierteeseen menee sopivasti öljyä venttiilivarren voitelemiseen
niiden kanssa pelkkä o-rengas riittää suht hyvin sekä imu- että pakopuolella jos muu ei mahdu, varsinkin jos auto ei ole vähäpäästöinen
tietenkin kaikki liika öljy palotilassa laskee tehoa, aiheuttaa nakutusta jne joten jos mahtuu niin varmuuden vuoksi ohjurinkumit
esim em Fel-Pro joka ei kovetu helposti tai vielä parempi Crane Cams teflon-kumi (jos vaan siis mahtuu sisäjousen sisään
itse olen omissa moottoreissa aina käyttänyt kumeja jos on mahtunut
muuten vähintään o-renkaita
ohjurit ovat yleensä olleet juuri k-linerit
gsm +358-400-790019
gsm +358-41-5132882
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-01-14 07:29 ]</font>

"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"