Kaverilla vastaava auto ja kesällä asennettu erkkasarja siihen. Saattaa olla kuviakin, katsellaan...
Erkkasarjan asennus - Vectra A
Kylläpä ne magneetit pitäis mahtua sinne oveen, mutta leikkelemään joutuu sitä reikää isommaks, ainakin nuissa dls&mtx satseissa. Sen elementin voi myös tuoda hieman ulospäin poistamalla originaali ritilän, ja siirtämällä kiinnityksen ovipahvin "päälle" ja korokerengas alle, jolloin itse ovipahvi jää elementin ja korokorenkaan väliin. Siihen vaan uuden satsin ritilät päälle ja kylälle jumputtelemaan 
Ja kun tuolla joku ehdotteli uusien piuhojen vetämistä oviin, niin miettisin kahdesti. Melkonen prokkis purkaa se liitin, tehdä sinne tarvittavat reiät ja pujottaa sitäkautta oveen uudet johdot, nm. porasin oveen reiän kun en jaksanut tätä tehdä.
Ja kun tuolla joku ehdotteli uusien piuhojen vetämistä oviin, niin miettisin kahdesti. Melkonen prokkis purkaa se liitin, tehdä sinne tarvittavat reiät ja pujottaa sitäkautta oveen uudet johdot, nm. porasin oveen reiän kun en jaksanut tätä tehdä.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Mulla ei ainankaan tuon B6:n kanssa tarvinnut leikellä reikiä isommiksi. Väänsin vaan tuosta orggis kauluksesta korokepalan ja siihen vielä n.10mm lisää korotusta levyllä. Ja hyvin mahtuu. Ei näy ulospäin mitenkään että onko siellä jotain erikoista.
Olin itsekin vetämässä oville uusia johtoja mutta kun tuo liitin tuli vastaan
niin näin paremmaksi vaihtoehdoksi jättää orggis johdot silläkertaa sinne. Ja väsäilee sitten uudet kun jaksaa. 
Olin itsekin vetämässä oville uusia johtoja mutta kun tuo liitin tuli vastaan
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Näyttihän se aika kettumaiselta saada uudet johdot sinne oviin kun viimeksi erkkasarjaa asensin.
Pakkohan sinne oli uudet piuhat saada ku on erillinen vahvistin erillissarjalle. Pinta-asennuksenahan se meni
Ei ehkä hienoimman nköinen viritelmä kun ovi on auki, mutta ajaa asiansa ja hyvin popittaa.
Kattoo sitten keväällä kun ilmat lämpenee jos uudestaan alkais niitä asentelee ja tällä kertaa vähän siistimmin.
Pakkohan sinne oli uudet piuhat saada ku on erillinen vahvistin erillissarjalle. Pinta-asennuksenahan se meni
Kattoo sitten keväällä kun ilmat lämpenee jos uudestaan alkais niitä asentelee ja tällä kertaa vähän siistimmin.
Joo mutta.
Voisko joku sanoa että millä helvatan patentilla se ikkunanveivi on kiinni? Ei minkäännäkösiä sokkia tai muita virityksiä, niinku ois vaan liimattu kiinni
Asentelinpa sitten kaiuttimen ovipahvin alta, kun ei sitä irtikään saanut
Pitää vielä niistää se ritilä siitä eestä ja asennella toisellekin puolelle autoa.
Voisko joku sanoa että millä helvatan patentilla se ikkunanveivi on kiinni? Ei minkäännäkösiä sokkia tai muita virityksiä, niinku ois vaan liimattu kiinni
Asentelinpa sitten kaiuttimen ovipahvin alta, kun ei sitä irtikään saanut
Haku on kova sana:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ight=veivi
Niin on lukutaitokin. Siellä _ei_ niitä mitään sokkia ollut ainakaan vänkärin puolella. Jospa sitä on joku säätänyt kuumaliiman tj. kans.TJT kirjoitti:Haku on kova sana:
Ite vuolin hieman siitä veivin alakohdasta kulmaa pois, jolloin sai jotain terävää sinne sokan väliin. Eipä tullu muuten pois. Ensin näytti siltä, että aivan hirveä siitä tuli kun näky selvästi että puukolla vuoltu, mutta kun anto olla muutaman päivän paikoillaan niin koko asiaa ei edes huomannu, joten rohkeesti puukko vaan käteen ja nätti siivu pois niin saa sokan helpommin esille. (tietenkin täysin omalla vastuulla)
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Eipä ole vielä tarvinnut alkaa kahvoja vuolemalla tuhoamaan 
Kyllä ne on irrotettavissa ihan ilman ylimääräistäkin väkivaltaa. Itse olen käyttänyt pitkää pienikärkistä tasapääruuvimeisseliä, sillä on kaikki irronneet mitä olen irrottamaan lähtenyt. Meisselin kärki kahvan suunnasta sinne alle, sitten vaan etsii sen sokan sieltä ja työntää ulos.
Kyllä ne on irrotettavissa ihan ilman ylimääräistäkin väkivaltaa. Itse olen käyttänyt pitkää pienikärkistä tasapääruuvimeisseliä, sillä on kaikki irronneet mitä olen irrottamaan lähtenyt. Meisselin kärki kahvan suunnasta sinne alle, sitten vaan etsii sen sokan sieltä ja työntää ulos.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Lukutaidossa ole mitään vikaa.sarka kirjoitti:Niin on lukutaitokin. Siellä _ei_ niitä mitään sokkia ollut ainakaan vänkärin puolella. Jospa sitä on joku säätänyt kuumaliiman tj. kans.TJT kirjoitti:Haku on kova sana:
Perusoletuksena nyt vaan oli se,ettei sinne kukaan ole mitään amispatentteja tehnyt vaan alkuperäisellä tavalla veivit kiinni.
Se sokat on kyllä aika hyvin siellä kahvan alla jemmassa...
No joo... Onneksi on isäntä joka tunnistaa het liimajäljet, vaikkei "normaalisilmälle" mitään näkyiskään. Kuumailmapuhaltimella irti ja samalla konstilla liiat liimat pois kahvasta ja omat surrilankasokat paikoilleen. Ja hyvä tuli. Joku idiootti oli nuo etuveivit liimannu kiinni.
Erillissarja asennettu ja huomenna (=seuraavana valvejaksona) alkaa kynnyslistojen/takakontin/ovenpielien viilaus/hionta/pakkelointi
Kiitos teille.
Erillissarja asennettu ja huomenna (=seuraavana valvejaksona) alkaa kynnyslistojen/takakontin/ovenpielien viilaus/hionta/pakkelointi