Kyllä mä voin kävellenki mennä..vai saadaanko tää vielä liikkumaan..
Astra-92 c18nz starttaa/ei starttaa en kävele/kävelen.
Astra-92 c18nz starttaa/ei starttaa en kävele/kävelen.
Elikkä edellinen startti rupes temppuilemaan ei pyörittänu!! vaan solenoidi hakkas edes takasi niinku tikka käpyä ku avaimesta väänsi! no hain toisen startin(käytetty) joka toimikin hetken aikaa 1vko. jonka jälkeen taas klok klok ku avaimesta väänsi!! no otin ja putsasin startin, hiilet ja kaikki mielestäni ok! laitoin startin takasi ja taas mentiin 1vko.(eli vanha starttikin olis voinu olla ehjä) ja sit taas käveltiin kaupasta kotiin.. sitte otettiin ja koitettiin vetää autoa käyntiin niin ei lähe..eli jos startti ei toimi niin konekkaan ei saa virtaa!! aika kumma vai mitä? tosin joskus ku startti ei oo pyörittäny niin startin perästä ku suoraan starttaa niin joskus toimii!! työnnetäänkö tämä suohon vai?
-
viiksimies
- 'Senator'

Miten tuo akun kunto on testattu? Nimittäin vaikka jännite olis ok. voi olla kuitenkin finaalissa ja se ei selviä kuin kuormitusmittarilla. Itse ole tapellut juurikin tommoisen akun kanssa.hooperi kirjoitti:Akussa on potkua! laturi suht uusi ja lataa hyvin mitattu!
maadoituksetkin katottu! ei auta..
Kumma kyllä jos ei edes hinaamalla lähde käymään
Eli akkuja on kokeiltu vaihtaa toisesta autosta ja lisävirtaa on annettu! johtosarja laturi/startti/akku oli irti ja ehjä oli! maadoitukset putsattu! ei apua.. vähä tuntuis siltä että startti on taas rikki mutta ku se kerran voi pelata viikon putkeen ja tehä taas tenät.. molemmilla starteilla! ja voisko olla mahdollista että startin sisuksista joku ottaa maihin ja sekottaa sähköt niin ettei konekkaan saa virtaa!