Onko Astra huono?
Tää on just sitä kun joku sano, että opeli on huono ja ainoat kokemukset ovat siitä pas*asti huolletusta maanantai mallista vuodelta miekka ja kivi.
2000€ menee nopeasti kun jotain antureita paukkuu ja niitä uusitaan merkkiliikkeessä sikamaiseen hintaan. Tähän päälle vaikka tyhjäkäyntisolenoidin, egr:n putsaus ja jakopäänhihnanvaihto niin on jo reilu 2000€ menny koneeseen. Duunikaverin muijan g astran 1.8 motista paukkui ecu ja se oli kyllä erittäin sikahintainen (1200€) mutta tuskin tuo enää tuosta uudestaan hajoaa ja onhan osalla myös 2v takuu.
Käyt ostamassa pois vaan jos siltä tuntuu, tuskin noilla opeleilla kukaan ajaisi jos kaikki jutut niiden huonoudesta olisi totta??
Kaikki autot hajoaa joskus.
2000€ menee nopeasti kun jotain antureita paukkuu ja niitä uusitaan merkkiliikkeessä sikamaiseen hintaan. Tähän päälle vaikka tyhjäkäyntisolenoidin, egr:n putsaus ja jakopäänhihnanvaihto niin on jo reilu 2000€ menny koneeseen. Duunikaverin muijan g astran 1.8 motista paukkui ecu ja se oli kyllä erittäin sikahintainen (1200€) mutta tuskin tuo enää tuosta uudestaan hajoaa ja onhan osalla myös 2v takuu.
Käyt ostamassa pois vaan jos siltä tuntuu, tuskin noilla opeleilla kukaan ajaisi jos kaikki jutut niiden huonoudesta olisi totta??
Leon FR 20vt
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Aamen.Aatsi kirjoitti:Tää on just sitä kun joku sano, että opeli on huono ja ainoat kokemukset ovat siitä pas*asti huolletusta maanantai mallista vuodelta miekka ja kivi.

En tiedä sen paremmin onko juuri _tuo_ astra huono vaiko eikö, mutta ikinä älä mene sataa metriä lähemmäksi vm. ~96 astraa. Porukoilla oli ja kone leipo kiinni alta 200k km. Kaikki oli niinku pitikin, huollot kohdallaan, öljyt ok jne. Mitään syytä ei oikeestaan koskaan löytyny. Että näin.
R.I.P. : Vectra A Irmscher -89'
Peugeot 306 1.9 SRTD reuhake.
-Thornicue-
Peugeot 306 1.9 SRTD reuhake.
-Thornicue-
no mitä kokemusta minulla on astrasta(F) niin ne ei ole oikeen positiivisia
auto tuli keväällä suomeen saksasta ja 2paripäivää suomeen tulon jälkeensä hajosi ekan kerran tietokone ja samalla meni mittaristo samaa toistui kolmekertaa. tosin syy ei ihan ole pelkästään astrassa vaan saksalaisen insinöörin itse asentama cd soitin poltti tietokoneen ja tietokone poltti mittariston.
auto tuli keväällä suomeen saksasta ja 2paripäivää suomeen tulon jälkeensä hajosi ekan kerran tietokone ja samalla meni mittaristo samaa toistui kolmekertaa. tosin syy ei ihan ole pelkästään astrassa vaan saksalaisen insinöörin itse asentama cd soitin poltti tietokoneen ja tietokone poltti mittariston.
Re: Onko Astra huono?
Ei kait kyse tästä?Celleri kirjoitti:Oli pakko rekisteröityä tänne että pääsee kysymyään. Tyrkyllä oli Astra 1.8 Coupe Bertone -00, mutta se jäi ostamassa kun siipan kanssa yhdessä pitää päätös kuitenkin tehdä ja isänsä oli tälle sanonut ettei ole koskaan kuullut Astrasta mitään hyvää ja vain huonoa palautetta on tullut.
No vänkäsin vastaan ja päästiin jopa neuvottelemaan hinnasta myyjän kanssa, jolloin hän kertoili 5 vuotiaaseen autoon palaneen sisäänoston jälkeen 2000€ huoltoihin (konehuoneeseen) ja että auto sinällään oli siis ostettu liikkeeseen liian kovaan hintaan ottaen huomioon korjaukset jotka oli pitänyt suorittaa. En nyt muista kaikkia, mutta jotain boxeja oli vaihdettu uusiin ja koodailtu ym.
Tästähän puolisoni veti päätökset että auto on huono kuten isänsä oli sanonut joten jäi ostamatta ja nyt vituttaa niin ettei sanotuksi saa, kun auto muuten miellytti kovasti.
Kokemuksia? Niin Astra myönteisiä kuin vastaankin.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
kyselin nimittäin itse samaa autoa ja myyjä kertoili puhelimessa samoista vaihtotöistä, boksi, ilmamassamittari, oikean puoleinen laakeri yms... . Ei nuo nyt minua kauhistuta. Jos sama auto niin millainen se oli päälepäin, maalipinta?, sanoi myyjä että apukuskin ovessa pieni lommo.
-
Osku
ilmeisesti oli joku "suutari".Dingo kirjoitti:no mitä kokemusta minulla on astrasta(F) niin ne ei ole oikeen positiivisia
Tosin tämä topiicci ei edes ollut F-astrasta, vaan G:stä - eikä niitä mielestäni voi kunnolla verrata toisiinsa (eikä niistä voi puhua yhtenä autona, yleispätevästi), sillä kuitenkin kyseessä on eri sukupolvi ja eri tyyppiviat, ym.
Selvästi taas jotain kateellisten paneskelua!! "Nokun toi sano että se sano että ne sano että noi sano että joku sano että joku tuntee jonkun jonka tutun veljen koiran langon sisaren miehen äidin tutulla oli Ooppeli ja siinä oli ruostetta ja siihen joutu joskus lisään öljyä!" Kannattas kuitenkin muistaa että muutenkin ajat muuttuu, ni miksei noi Oopelitki vähä muuttus. Ja jos ne on ollu ihan pommeja, niin ei ne voi ainakaan huonommaks muuttua
!
Niin ja astra on paska kun joku saksalainen asentanut siihen mankan persiilleen?Dingo kirjoitti:no mitä kokemusta minulla on astrasta(F) niin ne ei ole oikeen positiivisia
tosin syy ei ihan ole pelkästään astrassa vaan saksalaisen insinöörin itse asentama cd soitin poltti tietokoneen ja tietokone poltti mittariston.
Ei nyt koske varsinaisesti bertonea,mutta...
G-Astra Tekniikan Maailman talviautotestin voittaja 3/99 ***** tähteä ja 9,1 pistettä...
Niinikään G-Astra ja TM testi 9/98 ***** tähteä ja 9,2 pistettä,jolla voitto irtosi...taakse jäivät mm. Golf,Octavia ja ikisuosikki Corolla...
Ei se Opel nyt ihan NIIN surkea voi olla.
G-Astra Tekniikan Maailman talviautotestin voittaja 3/99 ***** tähteä ja 9,1 pistettä...
Niinikään G-Astra ja TM testi 9/98 ***** tähteä ja 9,2 pistettä,jolla voitto irtosi...taakse jäivät mm. Golf,Octavia ja ikisuosikki Corolla...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Samalla tavalla F-astrakin pärjäsi aikoinaan TM:n testeissä, ne viat tuli sitten testien jälkeen.....Megaman kirjoitti:Ei nyt koske varsinaisesti bertonea,mutta...
G-Astra Tekniikan Maailman talviautotestin voittaja 3/99 ***** tähteä ja 9,1 pistettä...![]()
Niinikään G-Astra ja TM testi 9/98 ***** tähteä ja 9,2 pistettä,jolla voitto irtosi...taakse jäivät mm. Golf,Octavia ja ikisuosikki Corolla...![]()
Mutta tosiaan nyt ei ole kysymyksessä F-astra.
-98 alustarakenteet oli uusittu ja niissä käytettiin nyt paljon kevytmetallia. Kori oli aluksi kokonaan sinkitty, mutta vähin äänin täyssinkityksestä luovuttiin syksyllä 2001. Pääosin pelti toki oli senkin jälkeen sinkittyä.
Vuoden 1999 lopussa Astrasta esiteltiin Bertonen muotoilema Coupé ja vuonna 2001 Cabrio. Coupen moottorit olivat 1.8, 2.2 sekä 2.0 Turbo (190 hv), joka oli myös 200 hv-versiona Caravan OPC Turbo-mallissa.
Ei ole ruosteisia Astroja ollut sitten v-96 jälkeen, ainoa on vaan se
kuinkas tämä H-mallin kori kestää aikaa.
Vuoden 1999 lopussa Astrasta esiteltiin Bertonen muotoilema Coupé ja vuonna 2001 Cabrio. Coupen moottorit olivat 1.8, 2.2 sekä 2.0 Turbo (190 hv), joka oli myös 200 hv-versiona Caravan OPC Turbo-mallissa.
Ei ole ruosteisia Astroja ollut sitten v-96 jälkeen, ainoa on vaan se
kuinkas tämä H-mallin kori kestää aikaa.
Skidinä skujasin fillaril,
bulina tsöraan bilikal!
bulina tsöraan bilikal!
en yhden tuo oli vaan yksi esimerkki ja on totta että F ja G on eri sukupolvea mutta astma kun astma ;) . sanoin siis vain _oman_ mielipiteeni kokemusteni perusteella.Osku kirjoitti:ilmeisesti oli joku "suutari". :( Mutta siis luot nämä "negatiiviset kokemuksesi" yhden auton perusteella, vai? :roll:Dingo kirjoitti:no mitä kokemusta minulla on astrasta(F) niin ne ei ole oikeen positiivisia
Tosin tämä topiicci ei edes ollut F-astrasta, vaan G:stä - eikä niitä mielestäni voi kunnolla verrata toisiinsa (eikä niistä voi puhua yhtenä autona, yleispätevästi), sillä kuitenkin kyseessä on eri sukupolvi ja eri tyyppiviat, ym.
-
kemporempo
- 'Kadett'