A Omegan ET vakioalustalla?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Johnny Rageous
OCF Member 2017

A Omegan ET vakioalustalla?

Viesti Kirjoittaja Johnny Rageous »

Olen yrittänyt söörtsiä ja kooklettaa, mutta ei vaan löydy? Täällä kun kaikki kuitenkin kaiken tietää ja haluaa asioista vääntää kättä, niin voisiko joku kertoa mikä on A Omegan (-89 20SE) vakio ET??

Olisin ostelemassa vanteita kesäksi, ja pitäis tietää, että mikä vanne sinne mahtuu? Olen käsittänyt että takaveto-ET on jotain luokkaa -35, mutta mitä sinne todellisuudessa uskaltaa sovittaa? Alusta on siis ihan vakio, ellei lasketa toista katkennutta takajousta. :)

Ja vanteista vielä sen verran, että miten vaikuttaa vanteen leveyden kasvu, jos ET pysyy samana? Eli onko 6,5" x 15/16 et 35, eri levyinen kun 7,5" x 15/16 et35?? :roll:

Ja samalla sitten kun tungette linkkiä missä lukee selvästi tämäkin asia, mutta en vaan sitä löytänyt, niin jos jollain sattuu olemaan myytävänä vannesarjaa omegaan hintaan <100€/kpl, niin ilmoittakaa ihmeessä?
Mika.L
'Senator'
'Senator'

Re: A Omegan ET vakioalustalla?

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

Johnny Rageous kirjoitti:Olen yrittänyt söörtsiä ja kooklettaa, mutta ei vaan löydy? Täällä kun kaikki kuitenkin kaiken tietää ja haluaa asioista vääntää kättä, niin voisiko joku kertoa mikä on A Omegan (-89 20SE) vakio ET??

Olisin ostelemassa vanteita kesäksi, ja pitäis tietää, että mikä vanne sinne mahtuu? Olen käsittänyt että takaveto-ET on jotain luokkaa -35, mutta mitä sinne todellisuudessa uskaltaa sovittaa? Alusta on siis ihan vakio, ellei lasketa toista katkennutta takajousta. :)

Ja vanteista vielä sen verran, että miten vaikuttaa vanteen leveyden kasvu, jos ET pysyy samana? Eli onko 6,5" x 15/16 et 35, eri levyinen kun 7,5" x 15/16 et35?? :roll:

Ja samalla sitten kun tungette linkkiä missä lukee selvästi tämäkin asia, mutta en vaan sitä löytänyt, niin jos jollain sattuu olemaan myytävänä vannesarjaa omegaan hintaan <100€/kpl, niin ilmoittakaa ihmeessä?
A-omegan vakio ET tais olla 33 tai 35...

Pyörä koteloissa on kyllä sen verran tilaa että kyllä sinne mahtuu ton kokoset vanteet kunhan et on 40 tai alle mielellään kumminkin 35 tai jopa vähän alle..
itellä oli aikoinaan omegassa 7.5 x 17 et 40 vanteet 225/45 renkailla eikä ottanu kiinni kun rajuimmissa töyssyissä jos takana oli porukkaa kaks tai enemmän, siis otti sisälokariin kiinni... eikä ottanu ees pahasti...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
pekuGM
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekuGM »

Mulla on ET 41 ja vanne 7*17 renkaana on 215/45/17 ja madallettu -35mm Eikä ole ottanut vielä ikinä kiinni vaikka on ollut porukkaa kyydissä ja takaluukku täys tavaraa
BMW X5
Vastaa Viestiin