Ei oikein tunnu farmareihin löytyvän noita thyyning puskureita taakse...
Completoksen takapuskurin lisähelmakaan ei oikeen säväytä..

Eiks toi oo just tota Completoksen (tai www.streettuningcar.net) tavaraa ? tai ainakin sielt saa samanlaisen lisähelman... Tuota oon itekkin sulatellut mut kun jos o orkkis sivuhelmat nii toi takahelma tulee sit alemmas kuin nuo sivuhelmat ja se taas ottaa näin "pilkunnussijan" silmäänEikös toi näytä kovasti siltä...liitetty tos sun kuvas vaan saumattomasti...
aika hyvänäkönen toi tasotettu luukku
toi on LUMMAn tekemä helma.miksei siitä kopioitakin löydy...mun mielestä tos kuvas on juurikin toi lumman helma saumattomasti liitettynä vakiopuskuriin ja melko varmasti tehty myös itse toi kilven paikka.Juhi kirjoitti:Eiks toi oo just tota Completoksen (tai www.streettuningcar.net) tavaraa ? tai ainakin sielt saa samanlaisen lisähelman... Tuota oon itekkin sulatellut mut kun jos o orkkis sivuhelmat nii toi takahelma tulee sit alemmas kuin nuo sivuhelmat ja se taas ottaa näin "pilkunnussijan" silmäänEikös toi näytä kovasti siltä...liitetty tos sun kuvas vaan saumattomasti...
aika hyvänäkönen toi tasotettu luukku
Toi rekkarin paikkakin puskuris olis kyl aika hyvä juttu mut taitaa joutua ite vaan väsäilee ku ei "kaupasta" löydy sellasta puskuria mis olis toi paikka.