b-vectra
3500€ ei liene kaukana?
Noilla kilometreillä autohan on vasta juuri sisäänajettu, onhan mulla bensamallissa kohta saman verran.
Luulisi noilla kilometreillä jo puslia, niveliä, iskareita ja jousia vaihdetun. Että ei välttämättä ihan loppuunajettu vielä olekaan, koneeseenkin on varmaan kansiremontti tehty?
Mikäs siinä, jos hinta tuntuu olevan kohdillaan.
Noilla kilometreillä autohan on vasta juuri sisäänajettu, onhan mulla bensamallissa kohta saman verran.
Luulisi noilla kilometreillä jo puslia, niveliä, iskareita ja jousia vaihdetun. Että ei välttämättä ihan loppuunajettu vielä olekaan, koneeseenkin on varmaan kansiremontti tehty?
Mikäs siinä, jos hinta tuntuu olevan kohdillaan.
Etupäästä ovat varmaan menneet ns. "koiranluut", hinta 20€/kplcdi170 kirjoitti:No niin tuli käytyä ajamassa autoa. Etupää kolisee monttuihin ajaessa, kytkimessä tyhjää liikettä aika paljon. Mankan näyttö pimeenä (voiko korjata)
Ei tietoa onko koneelle tehty mitään, onko minkälainen homma säätää syöttöä isommalle? hinnaksi jäisi 2900e
Monitoiminäytön voi korjata, jos ei ole ihan peukalo keskellä kämmentä. Mittaristo irti, näyttö pöydälle levälleen, pari nippusidettä lisäämään painetta liittimeen, mittaristo kasaan, ja a'vot!
Täydellistähän siitä tuskin enää saa, mutta itse korjasin vastaavalla tavalla ajotietokoneellisen version, ja nyt ajotietokoneen pikselit ovat kaikki tallella. Päivämääränäytöstä puuttuu tosin vielä muutamia pikseleitä.Mutta kyllä siitäkin selvää saa.
Toinen vaihtoehto on uuden näytön ostaminen, maksaa n.150€
Ainakin 2.0 Di ja Dti versioissa syöttöä pystyy lisäämään vain testereillä, en tiedä sitten tarkemmin 1.7TD:n säätöä.
Kytkinremontti voi olla pikkuhiljaa käsillä, mutta jos luistoa ei ilmene, niin ei vielä syytä huoleen.
Hinta on kyllä naurettavan halpa, jos auto kerran leimassaan on.