Ostin tollasen -96 1.7 TD Vectran, jossa on lukittu Philipsin 400 kasettisoitin. En taida viitsiä edes yrittää kaivaa mistään mitään koodia millä tuon saisi auki, aika antiikkinen vehje kun on.
Siis cd/mp3-soitinta ostamaan. Kertokaapa nyt, että minkälainen soitin minun siihen täytyy/kannattaa ostaa. Olen hieman tippunut kärryiltä näistä hommista kun nuo soittimetkin on nykyään niin hienoja. Olen antanut itseni ymmärtää, että noiden johtohommeleiden vuoksi esim. VDO:n soittimet menee vähemmällä säätämisellä paikalleen.
Miten sitten nuo näyttöhommat oikein menee? Minulla on siinä sellainen näyttö, joka näyttää päivämäärän, kellonajan ja lämpötilan. Näytöstäkin puuttuu puolet pikseleistä, joten en sinänsä kaipaa sinne mitään informaatiota kun en siitä kuitenkaan saa selvää. Katsoin, että VDO:lla on joitain soittimia, joissa on ajotietokone. Onko noista minulle mitään hyötyä, eli tuleeko noista johdoista jotain sellaista informaatiota soittimelle, että se tietäisi esim. ajonopeuden yms? Ja voinko saada soittimen näytölle näkyviin vaikkapa tuon lämpötilan, jota en saa selville omasta näytöstäni. Ratissani ei ole mitään säätimiä soittimelle, joten niiden tukea en edes tarvitse.
Suositelkaapa vielä jotain soitinta minulle. Hinta saisi olla saksanmaalla parinsadan euron kieppeillä. Anteeksi että kyselen näistä soittimista, mutta kun en vain tahdo ymmärtää noista aikaisemmista viesteistä että miten nämä menee.