Äffän jarruista vielä...

Keskustelua Opeleista
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Wesku79 kirjoitti:Mitenkähän toimisi jotkut EBC:n tuninkipalat? Entä onkohan niissä sitten se kyseinen lisä hinnoissa myös?
Eiköhän ne toimi, mutta veikkaan että EBC:n hinnoilla saat muutaman sarjan orkkiksia :)
edit: Miksihän tuo tarvikepalojen tehottomuus kulminoituu juuri Astraan? Ei mun muissa ja aiemmissa autoissa ole ollut tarvikepaloista mitään pahaa sanottavaa... Renun jarrut on Ferodon paloilla suorastaan liiankin tehokkaat.
Tuskin se on Astran ongelma, vaan tarvikepalojen ongelma. Tarvikepalojakin on kymmeniä eri valmistajia ja jos vaan tilaa varaosatiskillä palat on ihan sattumasta kiinni mitä saa.

Renun jarruista villi arvaus ettei ne ole "liian tehokkaat" vaan ylitehostetut. Ranskalaisilla ollut vähän tällaista vikaa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Mulla on tällä hetkellä edessä jotkut Delphi merkkiset palat... en oikein tiedä onko ne hyvät vai ei, mutta ainakin "merkkipalat" ja ne on vielä hyvässä kunnossa.

En oikein tiedä jaksaako tuolle jarrujutulle alkaa mitään tekemään kun ne kuitenkin toimii normaalisti. Onko kenelläkään tietoa voisiko ne takapään "jarrutehonalentimet" vaikuttaa asiaan?
- Kaikista autoista tulee vanhemmiten Opeleita
- Opel, good from far but far from good!
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

masu kirjoitti:Mulla on tällä hetkellä edessä jotkut Delphi merkkiset palat... en oikein tiedä onko ne hyvät vai ei, mutta ainakin "merkkipalat" ja ne on vielä hyvässä kunnossa.

En oikein tiedä jaksaako tuolle jarrujutulle alkaa mitään tekemään kun ne kuitenkin toimii normaalisti. Onko kenelläkään tietoa voisiko ne takapään "jarrutehonalentimet" vaikuttaa asiaan?
en usko - jos kerran jarrutehot on takanakin hyvät, niin eiköhän ne kunnossa ole...
Vastaa Viestiin