siis ovessa ei ole reikiä vaan listat on pelkällä liimalla kiinni?
mitä löytyy listojen alta?Jatkokymysys 27.11
mitä löytyy listojen alta?Jatkokymysys 27.11
Eli kertokaa mulle vasta b-omegan hankkineelle mitä kylkilistojen alta löytyy ku näyttää että tippuvat ihan itsestään,toisesta takaovesta listan pää jo kääntyny 90asteen kulmaan!!

- a.tikkanen
- 'Senator'

jep
mulla ainakin oli takimmaisen kylkilistan alla 20 sentin välein pellissä semmonen pikkutappi ja sit siinä listassa on vastaava "reikä" semmonen aika juvela jousi sydeemi. no käytin sen listan irti ni siitä muovista särky yhtä vaille kaikki kiinnitys "reiät" nykyään pysyy hyvin sikaliimalla kiinni. tietty on vähä ruvennu harmittaa ku meinaan ens kesäks maalata listat korin väriseks... luulempa että ovien listat on samalla tyylin kiini.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
omegassa on sellainen pelti kinnitetty siihen listaan joka on sitten se koko "sivulista"-paketti, mutta se pelti tuppaa ottamaan ruostetta ja sitten lista irtoaa siitä pellistä ja se jää oveen kiinni, tai voi käydä toisinkin päin että irtoaa koko lista-paketti ovesta.
pariin omegaan on kiinnitetty uudelleen noita listoja, tilanteen mukaan jos lista-muovi irti siitä kinnityspellistä niin on koriliimalla liimattu takaisin, tietenkin ensin täytyy puhdistaa hyvin pinnat/karhennus. jos koko lista irti niin 2-puoleisella teipillä ovipeltiin kiinni, ei millään liimalla kannata liimailla.
vaatii lämpimät olosuhteet ja jonkun systeemin että saa painetta siihen liimaukseen/teippaukseen, on olemassa sellaisia imukuppijuttuja jotka kiristetään siihen, itse olen käyttänyt pakkaus teippiä tai ilmastointiteippiä, jolla on lista teipattu puristukseen ettei irtoa, teippienliimat saa pestyä pois jos jää.
pariin omegaan on kiinnitetty uudelleen noita listoja, tilanteen mukaan jos lista-muovi irti siitä kinnityspellistä niin on koriliimalla liimattu takaisin, tietenkin ensin täytyy puhdistaa hyvin pinnat/karhennus. jos koko lista irti niin 2-puoleisella teipillä ovipeltiin kiinni, ei millään liimalla kannata liimailla.
vaatii lämpimät olosuhteet ja jonkun systeemin että saa painetta siihen liimaukseen/teippaukseen, on olemassa sellaisia imukuppijuttuja jotka kiristetään siihen, itse olen käyttänyt pakkaus teippiä tai ilmastointiteippiä, jolla on lista teipattu puristukseen ettei irtoa, teippienliimat saa pestyä pois jos jää.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella