Vectra jääkin pitämään kesäauton virkaa.
Calibra (Päivitetty 29.12.06)
Nyt olis takahelmakin. Siinä pimeällä otettu kuva helman sovituksesta: http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2332852 Todella hyvälaatuisia spoikkia nuo eurospoilers.comin tuotteet kyllä on.
Ei vaadi mitään hirveitä sovitteluja että sopii paikalleen.
-Tähtipyörä-
Lisätty muutama uusi kuva. Siinä kuva jossa talvirenkaat alla: http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2360123 
-Tähtipyörä-
Saanko kysyä mikä madallus sinulla on tuossa calibrassa, hyvältä näyttäisi! ;D Taidan joskus itsekkin ostaa saman takahelman ku mul o se matalampi malli olik se ny GTB... :S Ottaa suht helpost kii joka paikasJani_m kirjoitti:Nyt on Hella rallye 3000 lisävalot keulalla. Kun nuo calibran valot on niin surkeat pimeällä niin pakko oli turvautua lisävaloihin. Ennen joulua olisi myös tarkoitus saada rieger gtb-takaspoileri. Palautetta ja ehdotuksia saa edelleen antaa
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Tai sitten ostanu ne Germany umpiot joissa ne sumarit on siin samas umpios.. ;D jotka tosin on laittomat suomessa kun sumuvalot ei saa olla samal korkeudella muiden valojen kanssa.. :S itselläni se sumuvalo projectio hässäkkä puuttuu umpiosta ja sen kohdalla on "kromikuula" :'( eikä noihin laittomiin sumari juttuihin katsastuksessa kukaan tajua kiinnittää kun ne o vakio umpiossa jonka lasissa lukee E4, E4, E4, E4 ;D Nerokasta.-Petsku- kirjoitti:Mun mielestä noi Hellan 3000:set ei sovi noin sporttisen auton keulalle. Itte olisin kyllä laittanu ennemmin nämä
Eli HELLA COMET FF 300 kaukovalosarjan
Mut täähän onki vaan mun mielipide
Eagle| kirjoitti:Tai sitten ostanu ne Germany umpiot joissa ne sumarit on siin samas umpios.. ;D jotka tosin on laittomat suomessa kun sumuvalot ei saa olla samal korkeudella muiden valojen kanssa.. :S itselläni se sumuvalo projectio hässäkkä puuttuu umpiosta ja sen kohdalla on "kromikuula" :'( eikä noihin laittomiin sumari juttuihin katsastuksessa kukaan tajua kiinnittää kun ne o vakio umpiossa jonka lasissa lukee E4, E4, E4, E4 ;D Nerokasta.-Petsku- kirjoitti:Mun mielestä noi Hellan 3000:set ei sovi noin sporttisen auton keulalle. Itte olisin kyllä laittanu ennemmin nämä
Kysymys tais olla nyt lisäpitkistä,eikä sumuvaloista.
Madallus oli -35mm ja jouset oli muistaakseni ap-merkkiset. Juu tuo takahelma ei ole ainakaan mulla ottanut kiinni mihinkään vaikka täällä Kälviällä onkin kylä täynnä töyssyjä.Eagle| kirjoitti:Saanko kysyä mikä madallus sinulla on tuossa calibrassa, hyvältä näyttäisi! ;D Taidan joskus itsekkin ostaa saman takahelman ku mul o se matalampi malli olik se ny GTB... :S Ottaa suht helpost kii joka paikasJani_m kirjoitti:Nyt on Hella rallye 3000 lisävalot keulalla. Kun nuo calibran valot on niin surkeat pimeällä niin pakko oli turvautua lisävaloihin. Ennen joulua olisi myös tarkoitus saada rieger gtb-takaspoileri. Palautetta ja ehdotuksia saa edelleen antaa
-Tähtipyörä-
Samaa mieltä kyllä oon että nuo Hellan 3000:set ei oo kyllä mikään silmiähivelevä näky tuossa keulassa. Mutta nuo nyt tuli talviajaksi laitettua ja kun nuo vielä mulle sopivasti vaihtokaupoissa kulkeutui niin mikä ettei. Ainakin valoteho parani huimasti. Heti keväällä nuo lisävalot kyllä lähtee varaston hyllylle..-Petsku- kirjoitti:Mun mielestä noi Hellan 3000:set ei sovi noin sporttisen auton keulalle. Itte olisin kyllä laittanu ennemmin nämä
-Tähtipyörä-
No mut meitsil on DTM edition.. :/ eli -30mm jousillakii otti jo kiinni suht kivasti..Jani_m kirjoitti:Madallus oli -35mm ja jouset oli muistaakseni ap-merkkiset. Juu tuo takahelma ei ole ainakaan mulla ottanut kiinni mihinkään vaikka täällä Kälviällä onkin kylä täynnä töyssyjä.Eagle| kirjoitti:Saanko kysyä mikä madallus sinulla on tuossa calibrassa, hyvältä näyttäisi! ;D Taidan joskus itsekkin ostaa saman takahelman ku mul o se matalampi malli olik se ny GTB... :S Ottaa suht helpost kii joka paikasJani_m kirjoitti:Nyt on Hella rallye 3000 lisävalot keulalla. Kun nuo calibran valot on niin surkeat pimeällä niin pakko oli turvautua lisävaloihin. Ennen joulua olisi myös tarkoitus saada rieger gtb-takaspoileri. Palautetta ja ehdotuksia saa edelleen antaa
Ihme juttu...Mulla ei raavi mikään vaikka olis auto täynnä jannuja. Vaikka tässä Kälviällä on aika jyrkkiä nuo jotkin töyssyt. Johtuisko sitten iskareista..tiedä häntä...Eagle| kirjoitti:No mut meitsil on DTM edition.. :/ eli -30mm jousillakii otti jo kiinni suht kivasti..Jani_m kirjoitti:Madallus oli -35mm ja jouset oli muistaakseni ap-merkkiset. Juu tuo takahelma ei ole ainakaan mulla ottanut kiinni mihinkään vaikka täällä Kälviällä onkin kylä täynnä töyssyjä.Eagle| kirjoitti:Saanko kysyä mikä madallus sinulla on tuossa calibrassa, hyvältä näyttäisi! ;D Taidan joskus itsekkin ostaa saman takahelman ku mul o se matalampi malli olik se ny GTB... :S Ottaa suht helpost kii joka paikasJani_m kirjoitti:Nyt on Hella rallye 3000 lisävalot keulalla. Kun nuo calibran valot on niin surkeat pimeällä niin pakko oli turvautua lisävaloihin. Ennen joulua olisi myös tarkoitus saada rieger gtb-takaspoileri. Palautetta ja ehdotuksia saa edelleen antaasaatika sitte jos oli muutama kaveri kyydissä niin ei toivoakaan päästä korotetuista suojateistä nii ettei raapinu helmat
( ikävä ääni..
-Tähtipyörä-
Jani_m kirjoitti:Ihme juttu...Mulla ei raavi mikään vaikka olis auto täynnä jannuja. Vaikka tässä Kälviällä on aika jyrkkiä nuo jotkin töyssyt. Johtuisko sitten iskareista..tiedä häntä...Eagle| kirjoitti:Niin tosiaan, vakio-iskareilla käytin noita -30 mm cobra jousia.. :S mutta olen kuullut huhuja, että DTM Edition calibroissa olisi ollut normaalia matalempi alusta jo vakiona.. se selittäisi sen miksi joillakin calibraa kärsii madaltaa reilusti enemmän kun -30mm ja mulla alkaa jo siin hipomaan asfalttia :SJani_m kirjoitti:Madallus oli -35mm ja jouset oli muistaakseni ap-merkkiset. Juu tuo takahelma ei ole ainakaan mulla ottanut kiinni mihinkään vaikka täällä Kälviällä onkin kylä täynnä töyssyjä.Eagle| kirjoitti:Saanko kysyä mikä madallus sinulla on tuossa calibrassa, hyvältä näyttäisi! ;D Taidan joskus itsekkin ostaa saman takahelman ku mul o se matalampi malli olik se ny GTB... :S Ottaa suht helpost kii joka paikasJani_m kirjoitti:Nyt on Hella rallye 3000 lisävalot keulalla. Kun nuo calibran valot on niin surkeat pimeällä niin pakko oli turvautua lisävaloihin. Ennen joulua olisi myös tarkoitus saada rieger gtb-takaspoileri. Palautetta ja ehdotuksia saa edelleen antaa
No mut meitsil on DTM edition.. :/ eli -30mm jousillakii otti jo kiinni suht kivasti..saatika sitte jos oli muutama kaveri kyydissä niin ei toivoakaan päästä korotetuista suojateistä nii ettei raapinu helmat
( ikävä ääni..