Mulla on Asconassa tuo kauhea tehostamaton jokiproomu-ohjaus ja suunnittelin että vaihtaisin sen tehostettuun ohjaukseen jos se olis vähän lyhyempi.
Eli te joilla on C Asconassa tehostin, viitsisittekö käydä pyörittelemässä sen ratin tapista tappiin ja laskea kierrosten määrä, jotta tiedän kannattaako moiseen projektiin ryhtyä vai modifioidaanko siihen joku oma "kisaohjaus"?
jaa eikö kellään oo ascossa tehostinta vai eikö kukaan vaan huomannu tätä!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-01-14 12:27 ]</font>
C Asconan tehostetun ohjauksen pituus?
Asconan oman tehostajan löytäminen voipi olla enemmän kuin hankalaa. Mutta koska joku Opelin insinööri on joskus ollut sen verran laiska että ei ole jaksanut suunnitella jokaiseen malliin uutta ohjausta niin helpoiten tuon tehostajan löytää esim. A mallin Vectrasta tai F Astrasta. Tosin niiden kanssa täytyy sille nestesäiliölle porata akkutelineeseen kaksi reikää.
Omassa tuo tehostaja on ollut mutta koska alkuperäinen tanko alkoi vuotamaan niin hommasin Kadetin tehostin sarjan johon joku oli joskus vaihtanut myös tangon joka on napattu Calibrasta. Muuten ne kamat käy paikoilleen laittamalla ilma ylimääräistä tuskaa.
Jos kuitenkin satut löytämään jostain sen Asconan alkuperäisen tehostajan niin pidä huolta että saat mukaan myös sen ohjauksen kuminivelen. Se kun on siinä tehostetussa tangossa erilainen kuin vakiossa. Jos taas käytät esim. Calibran tankoa niin siihen taas käy se alkuperäinen kuminivel. Muutama huomioitava asia vain...
Ja suoraan tuo tehostajan pumppu käy vain 1.8 tai 2.0 koneisiin. Niissä on paikka sille pumpulle siinä lohkon kyljessä. Jos on pikkukone niin en ainakaan itse näkisi sitä vaivaa että alkaisin sorvaamaan siihen tehostajaa.
JL
<font size=-1>[ This Message was edited by: JL on 2003-01-16 08:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: JL on 2003-01-16 08:49 ]</font>
Omassa tuo tehostaja on ollut mutta koska alkuperäinen tanko alkoi vuotamaan niin hommasin Kadetin tehostin sarjan johon joku oli joskus vaihtanut myös tangon joka on napattu Calibrasta. Muuten ne kamat käy paikoilleen laittamalla ilma ylimääräistä tuskaa.
Jos kuitenkin satut löytämään jostain sen Asconan alkuperäisen tehostajan niin pidä huolta että saat mukaan myös sen ohjauksen kuminivelen. Se kun on siinä tehostetussa tangossa erilainen kuin vakiossa. Jos taas käytät esim. Calibran tankoa niin siihen taas käy se alkuperäinen kuminivel. Muutama huomioitava asia vain...
Ja suoraan tuo tehostajan pumppu käy vain 1.8 tai 2.0 koneisiin. Niissä on paikka sille pumpulle siinä lohkon kyljessä. Jos on pikkukone niin en ainakaan itse näkisi sitä vaivaa että alkaisin sorvaamaan siihen tehostajaa.
JL
<font size=-1>[ This Message was edited by: JL on 2003-01-16 08:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: JL on 2003-01-16 08:49 ]</font>
joo kiitos näistä.
joo kyllä mulla on 2.0i se kone ja tutkin että siinähän on paikka suoraan tehostimelle siitä se ajatus niinku lähti ja tietenkin siitä että tehostamaton on 4,5 lock to lock ainaki mulla (on kyllä kevyt kääntää) mutta en mä tykkää semmosesta ollenkaan.
no ei kai siinä pittääpi metsästellä semmosta pakettia joka käy tohon...
joo kyllä mulla on 2.0i se kone ja tutkin että siinähän on paikka suoraan tehostimelle siitä se ajatus niinku lähti ja tietenkin siitä että tehostamaton on 4,5 lock to lock ainaki mulla (on kyllä kevyt kääntää) mutta en mä tykkää semmosesta ollenkaan.
no ei kai siinä pittääpi metsästellä semmosta pakettia joka käy tohon...