Onko kellään kokemusta tuollaisesta kombinaatiosta? Eli auto olisi siis Vectra B farmari ja Irmelin alustasetti olisi hilkulla, etten tilaisi Metrolta. Setti sisältää siis jouset, iskarit ja pohjaanlyntikumit. Luulisi olevan juurikin passeli moiselle autolla. Nyt autossa on siis se orkkis mikälie sport-alusta... Eli oisko madallusta sen 15-20mm.
Juken kirjoitti:Millasessa hintaluokassa Irmscherin alustat on? Laitahan tietoa madalluksesta kun saat alle.
Omegan (B) Irmscherin satsille tuli hintaa 450e ihan paikallisen opel-liikkeen kautta tilattuna. Ja toimituksessa meni aika tarkkaan kaksi viikkoa (epäilivät 2-3vkoa).
Omassa -01 2.6 V6 vectrassa(sedan tosin) on ko. Irmelin alustasarja. Papereiden mukaan madaltaa -30mm. Sport mallien -20mm tehdasmadalteista tiputtaa siis lisää sen 10mm.
Joku tietävämpi kirjotteli joskus, että nuo on Eibachin tekemiä, joten laatu linee kunnossa.
Itse olen kyllä tykännyt ko. alustasta. Arkikäytössä ei liian kova mutta kovemmassa ajossa sopivan tiukka. Hyvä paketti kaiken kaikkiaan. Omasta puolestani voin suositella.
Mä voin laittaa kuvia jahka ollaan se setti asennettu ja kulmat säädetty. Kunhan se nyt ensin tulisi... Hintaa tuli muistaakseni joku 400-450€, en nyt tarkkaan muista.