omega b 2.5td lämpö ja melu
-
JUNTTIEINARI
- 'Agila'
omega b 2.5td lämpö ja melu
mistä vois tulla outo morina, kuin imu ääni 1500-2100 rmp alueella. häiritsee niin paljon et ei viitsi juuri nillä ajella. onko kokemuksia. ja totta toi on kylmä auto kun jo nyt lämpö pitää olla aina täysillä. manuaali malli. omega 2.5td 97. ja saksan tuonti.
Tuohon morinaan en osaa sanoa, voisko olla jokin paikka löysällä jä pääsee resonoimaan. Laita joku painamaan kaasua ja kuuntele konehuoneesta mistä se ääni tulee....
Vähän viileä on tuo minunkin auto vaikka on ihan suomi-auto.
Missä kohdalla sulla on lämpömittari normaalisti? Mulla on siinä 90 alapuolella ja kun antaa kenkää nousee jopa vähän ylikin.
Onkos sulla siellä konehuoneessa oikeassa lokasuojassa paisuntasäiliön alla se pumppu? Mulla se on mutta ei siihen tule virtaa ja en kyllä oikein ymmärrä edes sen tarkoitusta. Letkut menee siitä suoraan syyläriin.
Bensamalleissahan se pumppu on lämppärin letkun välissä.
Vähän viileä on tuo minunkin auto vaikka on ihan suomi-auto.
Missä kohdalla sulla on lämpömittari normaalisti? Mulla on siinä 90 alapuolella ja kun antaa kenkää nousee jopa vähän ylikin.
Onkos sulla siellä konehuoneessa oikeassa lokasuojassa paisuntasäiliön alla se pumppu? Mulla se on mutta ei siihen tule virtaa ja en kyllä oikein ymmärrä edes sen tarkoitusta. Letkut menee siitä suoraan syyläriin.
Bensamalleissahan se pumppu on lämppärin letkun välissä.
Corsa 1.6 GSi -95
MB E420T V8 -96
EX: Omega -99 2.5 TD A/C Aut. STW
MB E420T V8 -96
EX: Omega -99 2.5 TD A/C Aut. STW
Itselläni ei paljon lämpömittari liikahtanut saksanpojan termostaatilla. Vaihdoin sen uuteen. Uusi oli 80 asteinen kuten se entinenkin, mutta sen jälkeen on lämmöt pyöriny juurikin tuossa 90 asteen ympärillä. Ihan riittävän lämmin tuo on kyllä silti ollut. Ja alkaa nopeesti puskemaan lämmintä sisälle..
Mistähän noita 87 asteisia saa, kun sillon kyselin merkkiliikkeet ja muut, niin ei kirjat yli 80 asteista opeliin tunteneet?
Mistähän noita 87 asteisia saa, kun sillon kyselin merkkiliikkeet ja muut, niin ei kirjat yli 80 asteista opeliin tunteneet?
- a.tikkanen
- 'Senator'

sama täällä mittari nousee yli 90 noin 92 motarilla. ja ite ainakin oon tarennu... ei tietysti tarvii 30 asteen pakkasella lähtee t-paita päällä ajaan mutta muuten hyvin pärjää. ite sain kys termarin ad varaosa maailmasta... ilmeisesti löytyy BMW sivuilta eikä ooppelin luettelosta.TDIC kirjoitti:sedällä orkkis termari oli 80 asteinen vaihto 87asteisen niin alkoi tarkeneen!
2.5 td -99 omppu
eikai oo "ahto" putki rikki mistään?? mulla oli klemmari löysällä, mut se piti ihme ääntä vaan kun anto ronttosta tai muuten sai koneen kuormitettua.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
paikallisesta autotarvike likkeestä osti sen, jotain 10-15ekua maksoi, lämmöt nousee joutuin(parin km:n matkalla) ja on siinä 90-95:n tietämillä.wike80 kirjoitti:Itselläni ei paljon lämpömittari liikahtanut saksanpojan termostaatilla. Vaihdoin sen uuteen. Uusi oli 80 asteinen kuten se entinenkin, mutta sen jälkeen on lämmöt pyöriny juurikin tuossa 90 asteen ympärillä. Ihan riittävän lämmin tuo on kyllä silti ollut. Ja alkaa nopeesti puskemaan lämmintä sisälle..
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella