Tietääkö joku onko lähes mahdoton homma kun nykysessa bensa omega A:ssa on bensalämmitin, tai miks niit nyt kutsutaan kun lämmittää hytinkin, mutta ei ole merkiltään webasto, ja auto tekis mieli vaihtaa dieseli käyttöseen Omega b:hen.
eli miten homma käytännössa onnistuu ja pystyykö ite tekemään. Eihän se varmaan dieselillä toimi, joten täytyykö olla erillinen bensatankki??
Ei vaan enää tuu toimeen ilman lämmitintä kun on tottunut...
bensalämmittimen vaihto bensa-autosta dieseliin
-
omega 3000
- 'Kapitän'

bensalämmittimen vaihto bensa-autosta dieseliin
ex.: ascona 1.6s,Kadett 1.3s,renault gtx2.0,ascona 2.0i,hiace 2.4dsl
Ekaks pitää selvittää onko lämmittimessä omaa polttoainepumppua vai onko se liitetty paluuputkeen. Lämmitin toimii omalla erillisellä tankillakin, mikäli siitä pumppu löytyy. Erilliset mehukattitankit tietysti voivat aiheuttaa jonkin sortin paloturvallisuusriskin..
Itse laitteen kytkemiseen pitää vaan varata aikaa, tupakkaa ja olutta. Automaatti-ilmastointi vaatii ylimääräisen vastuksen, millä auton puhaltimen nopeutta hillitään.
Diesel-Webastoja/Ebereitä on paljon myytävänä käytettynäkin. Parempi vaihtoehto olis hommata sitten ihan sellanen.
Esso Voutilalta olen muutaman käytetyn tuhisijan hommannut.
Itse laitteen kytkemiseen pitää vaan varata aikaa, tupakkaa ja olutta. Automaatti-ilmastointi vaatii ylimääräisen vastuksen, millä auton puhaltimen nopeutta hillitään.
Diesel-Webastoja/Ebereitä on paljon myytävänä käytettynäkin. Parempi vaihtoehto olis hommata sitten ihan sellanen.
Esso Voutilalta olen muutaman käytetyn tuhisijan hommannut.