Kysymys Omega 3.0 MV6:en lohkolämmittimestä.
Kysymys Omega 3.0 MV6:en lohkolämmittimestä.
Eli onko kellään tietoa saako kyseiseen moottoriin muuta kuin ns. säteilylämmitintä, tai onko joku saanut jonkun muun moottorin lohkolämppärin vastuksen käymään? Varaosaliikkeen katalogit eivät tunne kuin säteilyvastuksen, joka asennetaan öljypohjan sivulle. Ps kiitoksia jo etukäteen vastauksista. T: Kansiviritys J.Kosunen
eipä tuntunut mitään muuta saavan, vaikka kuinka yritin painostaa autosähköliikettä hommaamaan letkulämmittimen....
kuulemma on nykyään ehdottomasti yleisin tuo säteilijä, ja sellanen omaankin kotteroon tuli.
ootellaan nyt paukkupakkasia, että näkee onko tosta mihinkään...
kuulemma on nykyään ehdottomasti yleisin tuo säteilijä, ja sellanen omaankin kotteroon tuli.
ootellaan nyt paukkupakkasia, että näkee onko tosta mihinkään...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Jos on ilmastoitu malli niin lämmitin pitää asentaa sinne laturin puolelle. Sillä puolella on kyllä sellaisia koho kirjaimia mitkä pitää hioa pois että saa hyvän kontaktin.kosunen kirjoitti:Olettekos asentaneet säteilylämmittimen laturin alle öljypohjan tasoon vai ilmastoinnin kompuran alle( tosi ahdasta verrattuna toiselle puolelle)? Saman näköinen tasopinta näyttäisi olevan molemmilla puolilla. T: Kansiviritys J.Kosunen
Tuon lämmittimen tehoa ei huomaa samalla tavalla kun lohkarilla lämmitettäessä-> tuntuu vähän kun käynnistäisi kylmän koneen. Kaipa siitä kuitenkin jotain hyötyä on. Konetta ei kyllä lämmitä oikeastaan yhtään vaikka pitäisi 24/7.
[quote="jariz]Jos on ilmastoitu malli niin lämmitin pitää asentaa sinne laturin puolelle. Sillä puolella on kyllä sellaisia koho kirjaimia mitkä pitää hioa pois että saa hyvän kontaktin.[/quote]
Itse asensin viime talven omppuuni tuon säteilylämmittimen ja nimen omaan ilmastoituun malliin. Nuo koho kirjaimet sai yllättävän pienellä työllä pois. Työkaluna niinkin yksinkertainen kuin viila.
Itse asensin viime talven omppuuni tuon säteilylämmittimen ja nimen omaan ilmastoituun malliin. Nuo koho kirjaimet sai yllättävän pienellä työllä pois. Työkaluna niinkin yksinkertainen kuin viila.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"