Lämmöt tapissa
-
wanna be 400
- 'Kadett'

Lämmöt tapissa
Mikähän tuli 1.8E moottoriin kun yhtäkkiä ajon aikana nousi lämmöt tappiin. Meniköhän kannen tiiviste?. Öljyt ja nesteet ei ainakaan ole sekaisin. Lämmintä ilmaa kylläkin tuli puhaltimesta. Vai menikö termostaatti?, nesteitä ei ampunut pihalle, nyt on kuitenkin paikallaan toinen termostaatti, jonka toiminnasta ei kyllä ole mitään tietoa. Lämmöt nousee vieläkin tappiin, mutta ilmaa on kyllä järjestelmässä paljon, että se voi johtua siitäkin. Tämä kone on ollut aina hankala ilmata, ja aina ennen kuin ilmat on lähteneet pois on lämmöt noussut tappiin, että se siitä.
-
wanna be 400
- 'Kadett'

Saattoipa loppu peleissä senkin tehdä. Ihan hyvän näköiset nesteet siellä kyllä oli, mutta saattoivat olla melko laimeat. Mitä seurauksia jäätymisesta voi tulla?? Miten tulisi edetä nyt?? Kävin jo ostamassa uudet nesteet ja 92termostaatin valmiiksi, mutta enpä tiedä jaksaako enää tänään pakkasessa pelleillä kun on -15astetta pakkasta ja vielä viimat päälle 
hyvällä tuurilla selvisit säikähdyksellä ja uusien nesteiden vaihdolla.
Huonolla tuurilla remonttia luvassa, kansi/kansipahvi ei tykkää hyvää kovista lämmöistä, letkut voivat ottaa itteensä jne...
sillähän se pitkälti selviää, kun saa uudet mömmöt sisään ja kokeilee.
Huonolla tuurilla remonttia luvassa, kansi/kansipahvi ei tykkää hyvää kovista lämmöistä, letkut voivat ottaa itteensä jne...
sillähän se pitkälti selviää, kun saa uudet mömmöt sisään ja kokeilee.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
wanna be 400
- 'Kadett'

-
streetmachine
- 'Admiral'

-
manta.maniac
- 'Kapitän'

Mulla on myös mantassa 20E saman tyyppistä ongelmaa. Lämmöt nousee Ihan punasen rajoille joskus punasellekki, mutta ei tuo tunnu liian kuumana käyvän. Ja yllätys yllätys nestettä vuotaa termarikotelon ja kannen välistä lohkon kylkeen. Huomasin semmosen että ku olin just laittanu nestettä lisää nii lämmöt laski hieman, mutta kun tuota nestettä valuu nii lämmöt nousee aina tuonne punasen rajalle.ipa kirjoitti:muistan joskus lukeneeni täältä että korkeat kierrokset johtuu ilmataskusta jäähdytyspiirissä. eli neste ei ylety anturiin ja kone käy kylmäohjelmalla.
Ja siihen tyhjäkäyntiin. Mulla tekee just tuota et välillä tyhjäkäynti menee 1000-2000 ja savuttaa perkeleesti vaikka ajoa takanan jo monia kilometrejä ja lämmöt siellä punasen rajalla.
-
wanna be 400
- 'Kadett'

-
wanna be 400
- 'Kadett'