Opel Vectra B 2.0 manuaali --> automaatti
Opel Vectra B 2.0 manuaali --> automaatti
Onko kellään kokemuksia manuaalin vaihdosta automaattiin onko kuinka iso/kallis homma?
luinkohan kysymyksen väärin, kun ymmärsin niin että kaveri kysyi neuvoa laatikon vaihossa eikä auton vaihdossa...masteri kirjoitti:Vaiha auto, selviät kaikkein helpoimalla!
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Ei se välttämättä nyt NIIN iso savotta kuitenkaan ole.
Itse vaihdoin vanhaan -92 626 Mazdaan automaattilaatikon tilalle manuaalin, ja kaikki palikat meni "heittämällä" paikoilleen. Polkimet piti toki vaihtaa, ja asentaa kytkinsylinteri. (Tässä tapauksessa tietty irroittaa)
Mutta kaikenkaikkiaan yllättävän "yksinkertainen" homma, ainakin Mazdassa. Uskoisin saman onnistuvan myös Vectrassakin.
Itse vaihdoin vanhaan -92 626 Mazdaan automaattilaatikon tilalle manuaalin, ja kaikki palikat meni "heittämällä" paikoilleen. Polkimet piti toki vaihtaa, ja asentaa kytkinsylinteri. (Tässä tapauksessa tietty irroittaa)
Mutta kaikenkaikkiaan yllättävän "yksinkertainen" homma, ainakin Mazdassa. Uskoisin saman onnistuvan myös Vectrassakin.