Missäköhän mahtaa olla vika,ku F Astra ei lähe käyntiin.Pyörittää hyvin,lupaa välillä mutta ei silti lähe?
Kuin laittaa virrat päälle niin vikavalo vilkkuu koko ajan???
Pitäskö lukea vikakoodit?
Tiedän sivun miten ne luetaan,mutta mistä tiedän mikä kone autossa on?
Olen aina ollut Peugeottien kanssa tekemisissä ja tunnen nämä koneet.Saako sen moottorin tunnuksen irti alustanumerosta vai mistä.Että pääsisi vikakoodit lukemaan.
Astra F ei käynnisty
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Moottorin koodi on yleensä hakattuna kilpeen jossain päin lohkoa. Kuran alla tietenkin.
Minkä kokoinen kone noin muuten? Vois antaa pientä arviota koneen tyypistä.
Muuta tosta vilkkumsiesta ei tule mieleen, kuin jotain hämäriä muistikuvia boksin ongelmista tai jotain maadotusjuttuja...
Joten paras olla hiljaa
Minkä kokoinen kone noin muuten? Vois antaa pientä arviota koneen tyypistä.
Muuta tosta vilkkumsiesta ei tule mieleen, kuin jotain hämäriä muistikuvia boksin ongelmista tai jotain maadotusjuttuja...
Joten paras olla hiljaa
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Ainakin tässä broidin autossa on se 16-napainen diagnostiikkapistoke sulakerasiassa auton sisällä.Ja kone on 1.6 8-venanen, -96.
Tätä ennen auto oli seissyt noin 2-viikkoa,nyt lämpimässä tallissa sulamassa.Jos virrat laittaa päälle monta kertaa peräkkäin niin hörähtää käyntiin muutamaksi sekunniksi.
Missä tässä autossa on muuten bensapumpun rele?
Tätä ennen auto oli seissyt noin 2-viikkoa,nyt lämpimässä tallissa sulamassa.Jos virrat laittaa päälle monta kertaa peräkkäin niin hörähtää käyntiin muutamaksi sekunniksi.
Missä tässä autossa on muuten bensapumpun rele?
Jos se vikavalo tosiaan vilkkuu nii sulla on ajonesto päällä ja ei varmasti lähe
käyntiin.
Kokeileppas toisella avaimella jos löytyy ja jos ei oo nii taitaa tulla merkkiliike reissu et avaimen saa kopioitua.
Mulla oli omegassa sama juttu ku teetin uuden avaimen jäi lähtemättä pari kertaa ja käytin laittaan uudet ohjelmat nii alko pelaan
Kokeileppas toisella avaimella jos löytyy ja jos ei oo nii taitaa tulla merkkiliike reissu et avaimen saa kopioitua.
Mulla oli omegassa sama juttu ku teetin uuden avaimen jäi lähtemättä pari kertaa ja käytin laittaan uudet ohjelmat nii alko pelaan
Skoda Octavia -08