Konepellinjatke
Konepellinjatke
Oisko kellään kokemuksia konepellin jatkeen teosta?Hitsataanko jatke konepellin päälle vai alle?Minkä vahvuista peltiä jatkeen ois paras olla?Mites saumat?Kertokaa kaikki mitä tällaiseen projektiin liittyy...Kyseessähän on a-veccu.
Älä hitsaa alle äläkä päälle. Yritä saada samaan tasoon konepellin kanssa.
Ku hitsaat niin kannattaa jäähdytellä paineilmalla ja pisteillä vaan kiinni ettei pelti vetele. Hio sauma tasaiseksi ja sen jälkee koritinaa hitsisauman päälle. Hio koritina ja lopuksi pakkeli päälle jos tarvii
Ku hitsaat niin kannattaa jäähdytellä paineilmalla ja pisteillä vaan kiinni ettei pelti vetele. Hio sauma tasaiseksi ja sen jälkee koritinaa hitsisauman päälle. Hio koritina ja lopuksi pakkeli päälle jos tarvii
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Aattelin vaan et tuleeks siihen jatkeen ja konepellin liitokseen jyrkkä kulma joka ei taas oo sit minkään näköinen.Oisko viisain et sen jatkeen käyttäs ensin peltimankelis hieman pyöreeksi.Tarkoitan tällä koko hommalla sitä et se istuis hyvin tohon maskin päälle.Tarttisko ottaa huomioon sit toi konepellin nokan pyöreys kun suunnittelee tota jatketta?Minkälainen on paras pelti tohon?Vahvuus?
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Kyllä mä katsastin syyskuussa 2 kadettia, toinen luomilla ja toinen pellin jatkeella. Toinen katsastus tehtiin keuruulla ja toinen jyväskylässä. Läpi molemmat, ei mitään ongelmaa!!! Katsastusmies vaan sano et noi luomet alkaa jo oleen siinä rajoilla...
Et ainakaan alemmas ei saa enää tulla.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
??? mystistä oon kolmesti käyny astran katsastaa valoluomilla
kerransano et vois vähä pienentää nuita vähän valokuviioon vaikutti...
kesällä kyllä kytät pysäytti ja toinen poliisi valitti et ei saa olla mitää luomii?(vanhempi erittäin v.... poliisi)
ihmetteli muutenki miten oon saanu ton auton läpi kahteli ku ei oo ovenkahvoja maavaraa se >8cm
sakot kumminki räppäytti ku ei ollu etukilpee eikä turvavyötä

kerransano et vois vähä pienentää nuita vähän valokuviioon vaikutti...
kesällä kyllä kytät pysäytti ja toinen poliisi valitti et ei saa olla mitää luomii?(vanhempi erittäin v.... poliisi)
ihmetteli muutenki miten oon saanu ton auton läpi kahteli ku ei oo ovenkahvoja maavaraa se >8cm
sakot kumminki räppäytti ku ei ollu etukilpee eikä turvavyötä

Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut