Lasit huurusa.
-
vekkulisti
- 'Admiral'

b vectra huurtuu
samoin täällä kuskin puoleinen takalasi viipyy huurussa pisimpään, myös mulla kuuluu naksumista
raitisilmasuodatin poistettu ...ei mitään vaikutusta
lunta en tuo myöskään auton sisälle
raitisilmasuodatin poistettu ...ei mitään vaikutusta
lunta en tuo myöskään auton sisälle
Itsellä on auttanut monen auton kohdalla se, kun käyttää semmosta puoli- tai kokopeitettä, mikä estää lumen pääsyn ilmanottoaukkoihin. Peitteen ansiostahan ikkunoitakaan ei tartte skrapata, pyyhkijät pysyy sulana jne. Se peite siis nakataan päälle, kun auto on lämmin, niin toimii hyvin! Tällä hetkellä käytössä ilmat-poissista ostettu 9€:n puolipeite, että ei ole mielestäni mikään kallis ratkaisu.
Auto on astra f caravan ja vaikka kylmänä hyppää viis kaveria autoon, niin en oo kyllä huomannu ikkunoissa huurtumista, vaikka pidän puhallinta vain kakkos teholla. Sen raitisilmasuodattimen olen kyllä vaihtanu tarvike-vastaavaan.
Auto on astra f caravan ja vaikka kylmänä hyppää viis kaveria autoon, niin en oo kyllä huomannu ikkunoissa huurtumista, vaikka pidän puhallinta vain kakkos teholla. Sen raitisilmasuodattimen olen kyllä vaihtanu tarvike-vastaavaan.
Tuli sit herkisteltyä noita poistoventtiileitä ja samal myös otin puhaltimen kotelosta ison pinon havuja ja lehtiä ja oravannahkoja sekä hiiltyneitä suolenpätkiä. Nyt kyl pysyy lasit auki. En kyl sit tiedä oliko kyse poistoläpistä vai kehittikö ne roskat siellä kosteutta kun moottori tais hieman lämmittää niitä ajon aikana. Ja ajon jälkeen ne taas jäätyi ja sit saadaankin sellainen oravanpyörä; jäätyy, sulaa, jäätyy, sulaa..
No kuitenkin, nyt taas näkkee mihen ojaan menee..
No kuitenkin, nyt taas näkkee mihen ojaan menee..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
-
blueberry05
- 'Admiral'

Niin, olishan se parempi, että ilmastointi menis päälle pakkasella ja hajoais, jos kuski niin haluaajeree kirjoitti:Omasta vecusta ei tuo ilmastointi ikävä kyllä lähde päälle alle +4 vaikka miten yrittää. Kyllä se saksalainen saa sit pienimmänkin asian pilattua.. Prkl! hyvä olis toimia mut kun ei niin ei.
*Muista varoa hattupäistä kuskia!*