Blackpanel soittimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
dam
'Senator'
'Senator'

Blackpanel soittimet

Viesti Kirjoittaja dam »

Tietoa kaivattais eri blackpanel soittimista, ominaisuuksista ym..

katselin mitä löytyy vanhoista malleista ja vastaan tuli lähinnä sonyn muutamat mallit (CDX-M8800, CDX-M800 ym), JVC KD-LX30R ja kenwoodilta jotain jotka jäivät hieman epäselviksi..

mielipiteitä, ja jos jollain sattuu olemaan TOIMIVA blackpanel ylimääräisenä niin voi tarjota ;) (mp3 ja mielellään myös DSP)
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Mu l on ollu jotai vuoden nyt sonyn blacki.Mallia en tähän hätään muista.Muuten on ollu pirun hy vä mankka mut nyt on ruvennu nappulat temppuilee paneelissa.Noh onneks on kaukosäädin ni ei haittaa nii noi muutamat napit mitkä sekoilee.
tyriz
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tyriz »

jahas taas yksi jolle tulee ei-irroitettava etupaneeli ja varkaat tykkää :evil: :evil: :evil:
Omega B 2.0 16v
tyriz
'Admiral'
'Admiral'

ja kakee ei kannata hukkaa, maksavat mallista riippuen 40-100euroon.. luottokorttimallit siis.
Omega B 2.0 16v
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

jvc:n kd-lx555r toimii ku tauti eikä varkailla mitään mahiksia hyötyä. uudelleen kytkettäessä kysyy 4 merkkistä koodia, voi olla kirjaimia ja numeroita. sopi yrittää. on kaukosäädin vaikiona, parit rca:t, en oo ihan varma mutta muistelen että toisen rca:n sää käännettyä sisäänmenoksi.
lisäks saa laitettua sovite palikalla ratin napit ohjaamaan (jos sattuu autossa semmosia olemaan) saa myös lisävarusteena rattinapit. valkonen pistematriisi näyttö, no on siinä ympärillä muutakin väriä. näyttää ääkköset mp3 levyjen nimissä yms... hintaan nähden ihan hyvä... ohjaa 12 levyn mb3 vaihtajaa
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Toho viel et mul on kans koodi päällä.Siinähä vievät saavat nähdä duunia jonku verran et saa sen koodin auki.Sit tost kakesta mähän jouduin tollasen ostamaan ku vanha oli hävinny.Makso hunajaa n80e sonyn huollosta sai vaa tilattua.
KapanderMaster
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KapanderMaster »

Itsellä on kenwoodin KDC-W808 ja siitä saa ton näyttöpaneelin irti.
-Kolmet 5 voltin linjalähdöt löytyy ja AUX
-Vaihtajan saa kytkettyä
-Valmius rattikaukosäätimelle
-Infravalmius
-MP3, WMA
-Lukee myös ääkköset
-taitaa tohon vielä ipod-valmiuskin olla
Kuva
tyriz
'Admiral'
'Admiral'

Toho viel et mul on kans koodi päällä.Siinähä vievät saavat nähdä duunia jonku verran et saa sen koodin auki.Sit tost kakesta mähän jouduin tollasen ostamaan ku vanha oli hävinny.Makso hunajaa n80e sonyn huollosta sai vaa tilattua.
Vanhempiin blackpaneleihin löytyy se koodi ihan googlettamalla :) uusimpiin pystyy määrittää ite..
Omega B 2.0 16v
jmp1984
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jmp1984 »

itellä oli 2004 uutuusmalli Sonyn blackpanel (en muista mallia), oli mielestäni äänenlaadullisesti susi (suhinaa kaiutinlähdössä ym) + ei soittanut yhtäkään rw-levyä mukisematta, vaan alkoi aina jossain kohti tökkiä (uusia, erimerkkisiä levyjä kokeilin). Eipä tainnut montuistakaan tykätä tiessä. muutaman kk kattelin ja kiertoon... ostin uutena eli ei ollu mikää raiskattu yksilö. harmi, sillä muute hyvän näköinen soitin
dam
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dam »

mitä blackpanel soittimia mahtaa vielä saada uutena? ainakin autostudio myy kenwoodia, mp3 suotimet ym.. tuo sonyn M8800 (oisko viime vuoden malli) on ainakin ihan ok, ihan näppärä ja perus toiminnot ihan ok

Tuo jvc el chameleon on hieno myös ;o, jvc:llä oli joku malli missä näppäimet tulevat alas... kertokaa jos tiedätte :)
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

tyriz kirjoitti:
Vanhempiin blackpaneleihin löytyy se koodi ihan googlettamalla :) uusimpiin pystyy määrittää ite..
Jaa löytyy koodi googlettamalla.Kai mä oon sen sitten jossai vaiheessa laittanu nettiin yleiseen tietoon.Eli jos joku haluu pölliä mun mankan ni eiku googlettamaan koodi ja käy hakee mun autosta mankan.Toi ei oo mikää uusin malli m ut kyl siihe ite saa määritettyä koodin.
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

dam kirjoitti:
Tuo jvc el chameleon on hieno myös ;o, jvc:llä oli joku malli missä näppäimet tulevat alas... kertokaa jos tiedätte :)
siis tää jvc:n kd-lx555r on el chameleon :D mut tästäkin on varmaan jo uudempi malli.... mulla ollu 1,5 vuotta. no tässä cameleonissa kun laitat levyn sisään ni näppäimistö menee soittimen sisään ja näyttö "tippuu" pysty suunnassa alas, jonka alta löytyy cd mentävä reikä. ja kun levy sisässä ni näyttö ylos ja näppis esille. saa myös säädettyä niin että ajon aikana näppis menee sisään. yks paska homma minkä oon huomannu ni en oo löytäny soittimesta nappia millä vois selata levyn kansioita, kauko säätimellä kyllä onnistuu. tietty ku kehtais lukee ton ohjekirjan. ja jos vielä kehutaan ni b omegan kojelautaan istuu helevetin hyvin soittimen etureuna on just samalla tasolla ku kojelauta soittimen ympärillä... no joo taitaa ne kaikki istua samalla lailla... nii ja siis jvc:n radiothan on helvetin herkkiä...
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
dam
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dam »

siis niin sitä meinasin :), hieno kuitenkin.. sonysta en ole löytynyt myöskään tuota selailu
mr
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mr »

Minulla on ollut vuosia cdx-m800- Erinomainen soitin, hyvät suotimet ja toimiva taajuuskorjaus. Viimeksi ruuvasin sen kiinni tuohon työ-Vitoon ja uskomattoman paljon parani ääni siinä olleeseen uudenkarheaan Blaukkariin verrattuna. (Dls erillissarja, focalin 13basso ja 4kan-pääte muut muutokset..).
Kaverilla oli joskus samanlainen ja siinä oli eri koodi kuin mun soittimessa. Tiedä sitten.
tyriz
'Admiral'
'Admiral'

Jaa löytyy koodi googlettamalla.Kai mä oon sen sitten jossai vaiheessa laittanu nettiin yleiseen tietoon.Eli jos joku haluu pölliä mun mankan ni eiku googlettamaan koodi ja käy hakee mun autosta mankan.Toi ei oo mikää uusin malli m ut kyl siihe ite saa määritettyä koodin.
Noh sitten se ei niitä ihan ensimmäisiä missä oli valmiit koodit eikä pysty määrittelemään. Sori aiheuttamani vahinko :oops:
Omega B 2.0 16v
Vastaa Viestiin