B-omega kauko-ojattu keskuslukitus
B-omega kauko-ojattu keskuslukitus
Tekeekö kellään muulla toi semmosta että repsikanpuolen ja kuskinpuolen nappi jää alas eikä ovet siis aukea paitsi takaa.. yks aamu tossa vaan noin 50 kertaa avasin ja suljin ne ja olin vielä ite päässy autoon sisään mut sit huomasin repsikan puolen olevan lukossa ja rupesin avaimella niitä sit rämpyttään niin sit jäi jo kuskinpuoleinen ovi jumiin ja sielä sitten oltiin jumissa
sitten rupes jo patterit loppuun säätimestä ja rupes toivo oleen vähissä mutta sit ajoin n.5km niin sen jälkeen kaikki taas toimi ja kyseessä ei ollut pakkasaamu..
Samaa vikaa löytyy. Enimmäkseen ilmenee apukuskin ovessa, mutta pari kertaa on kuskin oven lukkokin temppuillut. Ja ovet eivät mene myöskään lukkoon kaukosäätimestä, eli kannattaa tarkastaa ne ennenkuin jättää autonsa parkkikselle. Meillä vika on ilmeisesti kytköksissä pakkaseen, koska tuossa eräänä päivänä kun oli +4 astetta lukot toimivat normaalisti.
joo kyllä mullakin on muuten toiminu mutta sittenkun tulee alle +5 lämpötila niin alkaa vittuileen noi.. ärsyttävä vaan kun ite olin autossa jumissa ja rupes patterit loppuun ja piti keretä viä kaveri hakeen eikä repsikankaan ovi auennu
ja mun ovi oli viä pelkällä tuulihaalla kiinni että oli mukava ajella siin 
Mulla kaikki ovet menee kyllä lukkoon,mut välillä kuskin ovesta nuppi jää pari milliä liian alas joutuu auttaan avaimella.Vaiva ilmaantui kotelosuojauksen jälkeen,joten massaa taitaa olla vivuissa?Yks pakkasaamu hantin ovi aukes mutta lukko jumittu siihen auki asentoon.Kuminauhalla kiinni kersa taakse ja kilometri hiekkatietä niin jo toimi.V.......nen vika vai onko ominaisuus? 
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Ominaisuus se melkein on. Itse purin ovipahvit pois ja rasvasin ne vivut sekä pesin ne "nivelkohdat" siitä massapaskasta. Rassasin vielä lukkopesät puhtaaksi samalla vedolla. Sitten löin niihin aseöljysekoituksen. Nyt on pelannut hyvin.
Viime talvena v*tutti sen verran, että tein tuon puhdistuksen nyt. Viime talvena piti parina pakkasaamuna mennä takaovesta sisään laittamaan auto käyntiin ja odottaa, että alkaa puhaltaa lämpöä ja mennä vasta sitten avaamaan etuovi
Viime talvena v*tutti sen verran, että tein tuon puhdistuksen nyt. Viime talvena piti parina pakkasaamuna mennä takaovesta sisään laittamaan auto käyntiin ja odottaa, että alkaa puhaltaa lämpöä ja mennä vasta sitten avaamaan etuovi