Blackpanel soittimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
TEROtin
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TEROtin »

Mulla tuo Sonyn CDX-M8800 ja olen ollu tyytyväinen ostokseen. halvalla kun sai ni pakko oli ostaa.

Security koodi on hyvä lisä tuossa koska näyttö ei lähe irti, ja kun itse saa määrittää viellä niin on erittäin hyvä ja se pitää aina laittaa uudestaa jos virrat lähtee kokonaa pois. Esim. Akku tyhjä. Tosin saahan sen pois päältä mut ei siitä silloin oo enää mitään hyötyä.

Välillä menee hermot kun asentelee jotakin akun napaan ni joutuu laittelee uudestaan koodin, jos vahingossa ei oo muistannu pitää sitä kenkää navassa kiinni. :)

Kakesta sen verran että tuo luottokorttimallinen RM-X142 maksaa 20e-40e En ihan tarkkaa muista mut ei se ainakaan 80eguu maksa. niin ainakin mulle sanottiin kun kysyin et saako sitä jos se häviää.

Sama kake käy myöskin sonyn 9900 malliin kun on tuo HiR infrapuna(kokeiltu kaupassa). pienenä lisänä mulla sitten tuo tatti säädin.

Ei ole ollut ongelmia ollenkaan, ainut puute on DVD toisto.

Eipä tolla ole käytettyna hintaeroa esim Sonyn MEX-R1 soittimeen joka toistaa DVD:t

Semmosta tälläkertaa. 8) -(z)-
Volkswagen Passat Variant 2.8 V6 syncro -99
Vastaa Viestiin