Omega B v....ilevat ovet/lukot
Omega B v....ilevat ovet/lukot
ELi autoni on 96 ikäinen sedan b omega ja mureena ovat jäätyvät lukot. Eli avainta saa sovittaa lukkoon todella kauan ja siinä yhteydessä pitää uittaa lukkosulaa mukitolkulla. Kun ovet vihdoin saa auki lukosta ja istut autoon ja yrität paiskata ovea kiiinni niin kas kummaa oviha ei prkl mene kiinni. Harkitsin hetken aikaa tänäkin aamuna myyväni koko rotteleon namibiaan taksiksi.... Ja kauko säätimestä ei ole apua kun se imee pattereita ku venäläinen prostituoitu munaa. Noin neljän käyttökerran jälkeen oli patterit tyhjät
. Apuja kaivataan!
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Viime yön oli sisätilalämppäri puhaltamas lämmintä ilmaa nätisti viriteltynä johto oven raosta kun ei oo tota lohkista eikä sisäpistoketta mut ovet pelas hyvin. saapa nähdä mitä tapahtuu kun lähden töistä voipi olla et tulee vuodatusta tänne taas. Tuosta kaukosäätimestä vielä että molemmat kaukkarit tyhjentää patterinsa todella nopeasti. minkähän hintaseks mahtas uus tulla+ Vai onnistuuko korjaan itse?
Käyttäkää niitä pattereita pois kakesta ja laittakaa takas. Sillain mulla pelaa pakases. Tyly vaan kaupan pihalla purkaa kakea.(uudet patterit käytössä)
Avaimet ei mene lukkopesään, kuskin ovi ei seuraa keskuslukitusta, takaovia ei kestä avata. Jos avaa niin ne ei mene kiinni. kaveri sito ns. "mustekalalla" ovet sisältä omegassa ku töistä lähti. Pikkasen noloa mut opeli on. Puhumattakaan muista sähköongelmista.
PS: Myydään b-omega....
(tämän galaksin p****n talviauto, ei tee v********)
Avaimet ei mene lukkopesään, kuskin ovi ei seuraa keskuslukitusta, takaovia ei kestä avata. Jos avaa niin ne ei mene kiinni. kaveri sito ns. "mustekalalla" ovet sisältä omegassa ku töistä lähti. Pikkasen noloa mut opeli on. Puhumattakaan muista sähköongelmista.
PS: Myydään b-omega....
(tämän galaksin p****n talviauto, ei tee v********)
tuo omegan lukkojen jäätymis-ongelma on korjattavissa, vaaditaan vain temppuilevan/temppuilevien ovien purku että saa lukkolaitteen irti, ja sitten puhdistaa ne GYNTTERIEN laittamat vaseliinit tms. (kuitenkin tuon vaseliinin takia lukot jäätyvät pakkasella) pois ja jotain pakkasenkestävää voiteluainetta sinne tilalle, rost off, wd-40, tms. pakkasenkestävä voiteluaine.
Omasta ompustani olen puhdistanut ja voidellut lukkolaitteen kuskin ovesta kun se jäätyili, niin ei ole enää jäätynyt
P.S. kannattaa putsata huolella ne alkuperäiset mäskit pois jollain jarrunpuhdistus/rasvanpoisto aineella itse pesin ne hyväksi.
Edit: Mulla on omppu ollut 2,5 vuotta ja ei ole vielä kertaakaan kumpaaankaan kauko-ohjaimeen paristoa vaihdettu.
Omasta ompustani olen puhdistanut ja voidellut lukkolaitteen kuskin ovesta kun se jäätyili, niin ei ole enää jäätynyt
P.S. kannattaa putsata huolella ne alkuperäiset mäskit pois jollain jarrunpuhdistus/rasvanpoisto aineella itse pesin ne hyväksi.
Edit: Mulla on omppu ollut 2,5 vuotta ja ei ole vielä kertaakaan kumpaaankaan kauko-ohjaimeen paristoa vaihdettu.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella