calibran abs anturi.
calibran abs anturi.
elikkäs kattelin tossa yhtä calibraa osto aikeissa mutta siinä on abs anturi vissii sökönä, liekkö millanen projekti korjata, oon lukenu forumilta et vikoja vois olla vaikka missä eri kohdassa mut paljonkahan se maksaa se pelkkä anturi. onko kellää kokemusta niitten vaihdosta.
ABS vikakoodit lukemalla saa jo aika hyvin tietoon missä vika voisi olla.
Itse veikkaisin calibran tyyppivikaa,elikkä hapertuneita anturin pidikkeitä,joka sitten turvotessaan vääntää absin anturia niin ettei enää ole hammaskehän kanssa linjassa.
Tämä aiheuttaa ainakin sitä,että absit rutisee kävelyvauhdissa kuivallakin asfaltilla.
Jos ABS valo syttyy vasta kun laittaa valot päälle,on vika todennäköisimmin takavalojen kontakteissa.
Calibran abseista löytynee haulla aika paljon juttua.
Itse veikkaisin calibran tyyppivikaa,elikkä hapertuneita anturin pidikkeitä,joka sitten turvotessaan vääntää absin anturia niin ettei enää ole hammaskehän kanssa linjassa.
Tämä aiheuttaa ainakin sitä,että absit rutisee kävelyvauhdissa kuivallakin asfaltilla.
Jos ABS valo syttyy vasta kun laittaa valot päälle,on vika todennäköisimmin takavalojen kontakteissa.
Calibran abseista löytynee haulla aika paljon juttua.
Mulla oli ihan sama vika et ajelit kävelivauhtia ni vaik paino iha pikkasen jarrua ni rupes rutisemaan.Et kyl se kuules vika vaan on.Mulla korjaantu uudella anturilla et sillai.Irmscher kirjoitti:Tämä aiheuttaa ainakin sitä,että absit rutisee kävelyvauhdissa kuivallakin asfaltilla.
Ja tuoko on vika jos jarrutetaan voimakkaasti? Oli sitten kuiva tien pinta tai ei?