Astra 2.0i 16v -95 X20XEV antaa vikakoodia 19 jatkuvasti
Astra 2.0i 16v -95 X20XEV antaa vikakoodia 19 jatkuvasti
Eli vaimon kauppakassi, polttelee tuota moottorielektroniikan häiriövaloa, ja starttaaminen on luvattoman vaikeaa. Vikakoodina antaa 19, eli kampiakselin asentotunnistimen signaali viallinen.
Sekä kampuran että nokan tunnistimet vaihdettu 2 kertaa, ilman mitään vaikutusta.
Käynnistyvyys paranee kun kampuran tunnistimen johdon irroittaa, johto kiinni välillä tahtoo startti hyytyä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta, itse aloin jo epäilemään että onko jako mennyt hampaan verran pieleen. Hihna on 33 tkm sitten vaihdettu.
Mottori tuossa on vissiin X20XEV, eli on se Ecotec.
Sekä kampuran että nokan tunnistimet vaihdettu 2 kertaa, ilman mitään vaikutusta.
Käynnistyvyys paranee kun kampuran tunnistimen johdon irroittaa, johto kiinni välillä tahtoo startti hyytyä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta, itse aloin jo epäilemään että onko jako mennyt hampaan verran pieleen. Hihna on 33 tkm sitten vaihdettu.
Mottori tuossa on vissiin X20XEV, eli on se Ecotec.
M-B Diesel
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Re: Astra 2.0i 16v -95 C20XE antaa vikakoodia 19 jatkuvasti
Ei ole ecotec.Mauri H. kirjoitti:
Mottori tuossa on vissiin C20XE, eli on se Ecotec.
M-B Diesel
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Vain ne mitkä tuli antureiden mukana, ei ole viitsinyt alkaa availemaan noita johtosarjoja sen pidemmälle.ekto kirjoitti:Hampaan verran pieleen mennyt jako kasvattaa kulutusta ja saa tyhjäkäynnin aaltoilemaan.
Kun olet vaihtanut näitä antureita, niin oletko vaihtanut itse piuhoja?
M-B Diesel
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Subaru Legacy Turbo
Astra GSi Caravan
Minulla oli sama ongelma, kunnes sitten alkoi lambdan valoa kanssa vilkuttelemaan, sano että lambdan lämmityksen jännite liian alhainen, ja tuo nokka-akselin asennontunnistimen väärä asento, vaihdoin lambdan tarvikkeeseen ei korjaantunut.. Vein kalliiseen korjaamoon joka uuden tarvikelambdan pellolle ja sanoi että ei ikinä tarvikkeita, hankki alkuperäisen ja nyt toimii, ei pala valot.. venttiilit pitäisi säätää nakuttaa, mitenkähän hydrauliset säädetään? hmm..

Purkki Fortea, 2x öljynsuodatin ja 2x moottoritilavuuden öljyt.Slp^ kirjoitti:Lieköhän miten kallis projekti tuo käsittely?
Empä ole kuullut että tuon vuoksi herjaisi kampiakselitunnistimen vikakoodia. Lambdan tai ilmamassamittarinkoodia saattaa herjata.Slp^ kirjoitti: se kyllä toinen mahdollisuus on että pakosarja vuotaa tiivisteistään![]()