Mantaan erilaista spoileria?
-
TranceSami
- 'Senator'

Mantaan erilaista spoileria?
Haluisin kuulla täältä päin mielipiteitä vaikka jo melkein vastauksen tiedänkin =)
Mulla on B-Mantassa tuo 3-osainen spoileri takana ja aattelin että tuleekohan tuosta vehkeestä ihan tyhmän näkönen jos siihen tilalle laittais tommisbilletin spoilerin? Mielipiteitä? En oo nähny vielä yhtäkään B-Mantaan missä sellainen takaspoileri olisi..
Mulla on B-Mantassa tuo 3-osainen spoileri takana ja aattelin että tuleekohan tuosta vehkeestä ihan tyhmän näkönen jos siihen tilalle laittais tommisbilletin spoilerin? Mielipiteitä? En oo nähny vielä yhtäkään B-Mantaan missä sellainen takaspoileri olisi..
Re: Mantaan erilaista spoileria?
No enpä ole minäkään ja toivottavasti en näekkään.TranceSami kirjoitti:En oo nähny vielä yhtäkään B-Mantaan missä sellainen takaspoileri olisi..
Re: Mantaan erilaista spoileria?
TranceSami kirjoitti:En oo nähny vielä yhtäkään B-Mantaan missä sellainen takaspoileri olisi..
Marko.L kirjoitti:[No enpä ole minäkään ja toivottavasti en näekkään.![]()
Tosin, onhan minullakin Mantassani alumiininen takaspoileri joten mikä minä olen aluspoilereita kommentoimaan
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Jos sulla on Mantassa se alkuperäinen 3-osainen takaspoileri, niin ÄLÄ ihmeessä laita siihen tilalle mitään muuta, varsinkaan mitään tommisbillet-siipeä. Siis ihan tosissaan. Tuo 3-osainen on yksi parhaimman näköisistä spoilereista Mantaan, se toimii ja antaa todellsta downforcea ja valitettavasti moni on niitä repinyt pois Mantoistaan ja laittanut rumempia tarvikespoilereita tilalle. 3-osainen spoikka on alunperin kilpakäyttöön kehitetty ja siksi se myös toimii ja näyttää hyvältä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
manta.maniac
- 'Kapitän'

Opel Tuning:han se oli. Oli kyllä aika ruman näkönen, eikä se mikää ratapeli ollu se oli sitä saksan "tuuninkia".hexagon kirjoitti:öö mikähän lehti se oli? tuli kuiteski viime vuonna vastaan kaupassa niin siellä oli oranssi b manta missä oli tommisbilletti ja näytti aika hyvältä mutta tais olla joku rata peli