Kadett 88 kojelauta

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
cypher
'Agila'

Kadett 88 kojelauta

Viesti Kirjoittaja cypher »

Pitäis vähän saada infoo, että mitenkäs lähtee '88 vm Kadetista (1.6S) kojelauta irti.
Ei oikein uudet 4" kajarit mene paikalleen niistä pienistä reikäsistä, jotka siellä sivuilla on.
Oon jotain yrittänyt kurkkia, mutta enhän mä sokeena mitään ole löytänyt.
Kiitos jo etukäteen :)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jonkinverran purkamista tiedossa.
Mm keskikonsolista radio,lämmityslaitteen paneeli,mittaristo jne...
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

Olethan taittanut kajareista ne lerpukat mistä ruuvataan kiinni tai siis kaks niistä mitkä alkuperäisissä on leikattu pois.. Ja jos kovin isot magneetit niin ei ne sinne mahdu syvyys suunnassa jos ei muokkaa ilma kanavia.. -(z)-
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
cypher
'Agila'

Viesti Kirjoittaja cypher »

senu88 kirjoitti:Olethan taittanut kajareista ne lerpukat mistä ruuvataan kiinni tai siis kaks niistä mitkä alkuperäisissä on leikattu pois.. Ja jos kovin isot magneetit niin ei ne sinne mahdu syvyys suunnassa jos ei muokkaa ilma kanavia.. -(z)-
Joo siis kyllä ne lerpukat taittelen, sen huomasin kyllä. Asennussyvyys on 50mm, jos ei mene helpolla, niin pakolla sitten :wink:
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Re: Kadett 88 kojelauta

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Mistä kaikista kohdista tuo on kiinni? Oon nyt kolmesta kohtaa irrottanu (keskeltä ja päädyistä). Keskikonsoli pröseineen on hetulasa, mutta mittaristo on vielä kiinni, mutta sehän on vaan yhellä ruuvilla. Ratti pitää varmaanki ottaa pois, että kojelaudanki voi nostaa autosta ulos. Mistäs muualta?

PS. Vois muokata otsikon kadett E kojelauta + siirtää sisusta osioon :)
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Vastaa Viestiin