Edullinen öljynvaihto?
Edullinen öljynvaihto?
Onko tiedossa Jyväskylän alueelta öljynvaihtotarjouksia? Pitäis huomenna hoitaa asia joulun alta pois, enkä oikein ehdi ite asiaa hoitamaan. OilBoysilla kuulemma noin 70 eemeliä suodattimineen...
Pitkän linjan opelisti. Kadett C, D ja E. Viimeisimpänä Astra G 2.0 Metrosport 2000.
-
Hartikainen
- 'Admiral'

-
astramaani
- 'Diplomat'

-
Hartikainen
- 'Admiral'

Joo nyt tajusinTJT kirjoitti:Minkäslaisia öljynvaihtovälejä pidät tuollaisessa 2 miljoonaa ajetussaHartikainen kirjoitti:2000tkm vaihdoin sigun Veccuun öljyt ja suodattimen.
'94 Audi V8 & ´90 Audi 200 20v
-
Hartikainen
- 'Admiral'

Re: Edullinen öljynvaihto?
yeps, reilu 70€ on Oilboysin öljynvaihto...kuten mainostavat "aikaa varaamatta", eikä tuolla hinnalla ruuhkaa synnykkään...topsite kirjoitti:...OilBoysilla kuulemma noin 70 eemeliä suodattimineen...
Re: Edullinen öljynvaihto?
buctu kirjoitti:yeps, reilu 70€ on Oilboysin öljynvaihto...kuten mainostavat "aikaa varaamatta", eikä tuolla hinnalla ruuhkaa synnykkään...topsite kirjoitti:...OilBoysilla kuulemma noin 70 eemeliä suodattimineen...
Tossa signusi 2000 mallin G-astrassa on kait sama motti, mitä vectrassa. Sen öljyn vaihdon voi tehdä itsekin, mutta jos pitää mennä jonnekin "tee-se-itse" halliin, niin ei siinä ainakaan mitään säästä.
Tuossa hieman juttua öljynvaihdosta:
http://vectra.desteem.org/
Projektit -> Öljynvaihto
-
streetmachine
- 'Admiral'

Ei nyt millään pahalla mutta eikös nyt automiesten (kun nyt näin foorumissakin ollaan) tulisi itse vaihtaa edes öljyt (bensaa kai kaikki laittavat vielä
). Se kun ei ole iso vaiva hieman nostaa autoa ja ruuvata kaksi ruuvia kun toinen niistä on oljyn täyttö korkki.
Itse en ainakaan maksaisi siitä huvista. Ja tietäisi ainakin mitä on tehty ja mitä koneeseen laitettu. Niita kaiken maailman tarroja nyt voi liimata vaikka koneessa olis honkongin öljyt.
Ja tämä on vain mielipide, herneet voi vetää sitten kun huomaa että oma kone on sökö kun joku-mikä-lie tarjous öljy on sen syönyt.
Itse en ainakaan maksaisi siitä huvista. Ja tietäisi ainakin mitä on tehty ja mitä koneeseen laitettu. Niita kaiken maailman tarroja nyt voi liimata vaikka koneessa olis honkongin öljyt.
Ja tämä on vain mielipide, herneet voi vetää sitten kun huomaa että oma kone on sökö kun joku-mikä-lie tarjous öljy on sen syönyt.
-
Hartikainen
- 'Admiral'