Mutta kun siinä on kumia kovan muovin sijaan, niin saadaan varmaan kepistä vähennettyä tärinää joka ei ole kiva jos/kun pitää kättä kepin päällä kaikenaikaa...Wesku79 kirjoitti:Ollos hyvä. Mutta suunnittelu on kaukana fiksusta. Tuo kuluu hetkessä löysäksi ja on parhaimmillaankin enintään välttävä ratkaisu... Olisivat vaan tehneet rehellisen kovan muovinivelen, höystettynä yhden spruuttauksen verran rasvaaAksuPaksu kirjoitti:Eipä olis tullu mieleen et:ssa vois olla jotai noin fiksusti suuniteltua. Kiittäen vinkistä.
Vaihteisto menee lukkoon?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Jos en nyt kauhean väärin muista niin sehän ei ole suositeltavaa "lepuuttaa" kättä siinä vaihdekepin päällä, varsinkaan jos vaihde on silmässä. Joku hieno syykin tuohon oli, mutta en vain saa päähäni mikä se oliAksuPaksu kirjoitti:Mutta kun siinä on kumia kovan muovin sijaan, niin saadaan varmaan kepistä vähennettyä tärinää joka ei ole kiva jos/kun pitää kättä kepin päällä kaikenaikaa...

- Mantautinen
- 'Kapitän'

Mun muistaakseni vaihteiston puslat menee..jeppe jääkarhu kirjoitti:Jos en nyt kauhean väärin muista niin sehän ei ole suositeltavaa "lepuuttaa" kättä siinä vaihdekepin päällä, varsinkaan jos vaihde on silmässä. Joku hieno syykin tuohon oli, mutta en vain saa päähäni mikä se oliAksuPaksu kirjoitti:Mutta kun siinä on kumia kovan muovin sijaan, niin saadaan varmaan kepistä vähennettyä tärinää joka ei ole kiva jos/kun pitää kättä kepin päällä kaikenaikaa...
eiku...
-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
Ei ole opelilla kalliita nuo vaihdekepin nivelet.. omegaan maksoi 8.40 tämä muovinen: http://kotisivu.dnainternet.net/vill512 ... valmis.jpg
Piti aluksi tehdä itse moinen nivel kahdesta osasta ym.. Satuin käymään opelilla ja oho, eipä kannata itse tehdä..
Piti aluksi tehdä itse moinen nivel kahdesta osasta ym.. Satuin käymään opelilla ja oho, eipä kannata itse tehdä..
Niin eihän se vaihteisto tykkää jos ja kun siinä kättä leputtaa ajonaikana, mutta kun ei ole perkeleet laittaneet autoon kyynärnojaa siihen etupenkkien väliin, niin pakkohan se onjeppe jääkarhu kirjoitti:Jos en nyt kauhean väärin muista niin sehän ei ole suositeltavaa "lepuuttaa" kättä siinä vaihdekepin päällä, varsinkaan jos vaihde on silmässä. Joku hieno syykin tuohon oli, mutta en vain saa päähäni mikä se oliAksuPaksu kirjoitti:Mutta kun siinä on kumia kovan muovin sijaan, niin saadaan varmaan kepistä vähennettyä tärinää joka ei ole kiva jos/kun pitää kättä kepin päällä kaikenaikaa...
Varmaan siitä jotenkin vaihteensiirtäjät laatikossa ottaa itseensä pitkän päälle jos aina lepuuttaa kättä ja montuissa vähän vänkää keppiä vaikka vaihde on silmässä. Ei se ole miulla ainakaan vielä hajonnu.
Pitänee lopettaa sitten ku on laatikko paskana
Kokeile pitää vaikka ratissa sitä kättäAksuPaksu kirjoitti:Niin eihän se vaihteisto tykkää jos ja kun siinä kättä leputtaa ajonaikana, mutta kun ei ole perkeleet laittaneet autoon kyynärnojaa siihen etupenkkien väliin, niin pakkohan se on![]()
Ei varmaan kauheasti käsi lepää siinä skeban päällä,ellet siihen kyynärpäällä nojaa