Wateista. Jälleen. (MegaKick?)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

TJT kirjoitti:Kuvan mukaan 2x 15A sulaketta,joten maksimi teho(mitä sulakkeet kestää) 14,4v on 2x 216W.
jolla ei ole musiikkitehon kanssa juurikaan tekemistä.
koska hyötysuhde saattaa halppis vehkeissä olla jotain 0,5 - 0,7 luokkaa eli jopa 50% katoaa lämpönä harakoille. esim joku mc hammeri lämpeää aivan älyttämästi kun sillä alkaa luukuttamaan.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Niinpä.
Todelliset tehot lienee jotain 4*40W maksimissaan jatkuvaa.

Tosin lankun hintaa(135€) kun katsoo,niin ei sillä kovin kummoista voi kuvitellakkaan saavansa...
sarka
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sarka »

Edelleen (järkyttävistä vastalauseista huolimatta) vaikuttaa kokeilemisen arvoselta. Jos se on huono niin eikai siinä auta ku juua viinaa ja hakata päätä peräkoukkuun ja oottaa että ostaa tulevaisuudessa uuden.
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/s-2604.htm
Toi lähtis varmaan n. 180eurolla. Ja on muuten 100x parempi kun mikään kickerihammeriskeida. Eikä oo paljoa kalliimpikaan.

Tulee loppujen lopuksi kalliimmaksi ostaa tollanen megakick joka lahoaa luultavasti jonkin ajan kuluttua jonka jälkeen tajuat ostaa kunnollisen vahvistimen :)

Itellä on toi s-2604 erillissarjalla ja etusubbarilla ja hyvin pelittää. Tosin mulla on vanhempi malli ja toi uudempihan on vaan parempi kuin se. Soi varmasti paremmin ja kovempaa kuin mekakikillä.
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^^TeamAhma^^ »

joo osta niin sanottu pikku digi esim spl 1450, autostudion bc-1000 tai focus formula x-1000. siinä on ihan sopivia vahvareita normi käytöön ja noissa kaikissa on mun mielestä hinta/laatu kohillaan ainakin spl ja autostudio tuosta focuksesta ei oo itellä kokemusta..

ja unoha ne kitupiikin vahvarit
sarka
'Admiral'
'Admiral'

^^TeamAhma^^ kirjoitti:joo osta niin sanottu pikku digi esim spl 1450, autostudion bc-1000 tai focus formula x-1000. siinä on ihan sopivia vahvareita normi käytöön ja noissa kaikissa on mun mielestä hinta/laatu kohillaan ainakin spl ja autostudio tuosta focuksesta ei oo itellä kokemusta..

Ei kiitos, minimivaatimus 3 kanavaa... Joku kaveri ohimennen puhui jostain Focus Formulasta... (Focuksen erkat ja subi on jo :) ) Millanen mylly se on? Löytyykö jostain speksejä? Noista Focuksista ei taho oikeen löytyä Googlellakaan... Ainakaan mä en löydä :P
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^^TeamAhma^^ »

sarka kirjoitti:
^^TeamAhma^^ kirjoitti:joo osta niin sanottu pikku digi esim spl 1450, autostudion bc-1000 tai focus formula x-1000. siinä on ihan sopivia vahvareita normi käytöön ja noissa kaikissa on mun mielestä hinta/laatu kohillaan ainakin spl ja autostudio tuosta focuksesta ei oo itellä kokemusta..

Ei kiitos, minimivaatimus 3 kanavaa... Joku kaveri ohimennen puhui jostain Focus Formulasta... (Focuksen erkat ja subi on jo :) ) Millanen mylly se on? Löytyykö jostain speksejä? Noista Focuksista ei taho oikeen löytyä Googlellakaan... Ainakaan mä en löydä :P
1000w rms 1ohm muistakseni muita tietoja ei mulla oo näin päästä heittää
sarka
'Admiral'
'Admiral'

^^TeamAhma^^ kirjoitti:1000w rms 1ohm muistakseni muita tietoja ei mulla oo näin päästä heittää
Juuh... Subivaffi siis... Tietenkin jos löytäs 2ch ja 1ch vaffit joille tulis hintaa ab00t 100-160e :P *ttu ku ois ees töitä :D
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Noita vahvareitahan on hyvä ostaa myös käytettyinä. Harvemmin ne käytöstä kuluvat (paitsi naarmut jne). Jos budjetti on noinkin pieni niin ehkä kannattais jättää pari tankkia ajelematta autolla niin budjettikin kasvaisi yli 100 eurolla..
Kerralla hyvät vehkeet tai myöhemmin kaduttaa.
sarka
'Admiral'
'Admiral'

nuhapumppu kirjoitti:...jättää pari tankkia ajelematta autolla niin budjettikin kasvaisi yli 100 eurolla...
Tai sitte ei ku tankkaa porukoiden rahoilla :oops:
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

sarka kirjoitti:
nuhapumppu kirjoitti:...jättää pari tankkia ajelematta autolla niin budjettikin kasvaisi yli 100 eurolla...
Tai sitte ei ku tankkaa porukoiden rahoilla :oops:
Sitten säästät vaikka viikkorahoistas :wink:
sarka
'Admiral'
'Admiral'

nuhapumppu kirjoitti:Sitten säästät vaikka viikkorahoistas :wink:
Heh... Oiskin sellasia nii sais rahat kasaan nopeemmin :P

... Paitsi eihän sitä näin vanhana kehtaa :wink: -(z)-
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Tuli tuossa vaan mieleen...

Unohtakaa ne helvetin elementtien teholukemat... ne ei vaikuta mitenkään ääneen tai äänen voimakkuuteen tai muuhun vastaavaan!!!
Ne tehot mitä elementtien perseessä lukee kertoo vain ja ainoastaan sen paljonko ne elementit kestää watteja... ja jossain määrin myös sen ettei kannata 500w kestävää subia yrittää soittaa millään 2w vahvistimella...

Eikä asiasta enempää...

Antakaa kaverin testata/tuhlata rahansa halpoihin vermeisiin... onhan se todettu aina ettei halvalla voi kovin hyvää saada ja että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Ja eipä sen puoleen... ei mulla itelläkään kaikki systeemit oo ihan ohjeiden mukaan eikä kovin kallistakaan, mutta pelittää sen verran ku minä itse tarvitsen ollakseni tyytyväinen... en tosin aivan täysin ole auton äänentoistoon tyytyväinen. Laitteet on omasta mielestä hyvät, mutta asennuksessa olis parantamista, mutta minkäs sitä rähmäräpylä käsilleen voi :-?
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Veikata voisi että soinnista ei tod. voida puhua yhdistelmällä Focus/ Megakick... Nää on just näitä tyyliin "veljekset keskinen" humppa koneita. Iän kaiken on ollut niin että paskaa saa halvalla. Laita ennemmin nekin 135 egee tankkiin ja anna mennä. Ei sitten tosiaan ainakaan jälki käteen vituta kun on huonot vehkeet ja niistä ei myöhemminkään myymällä saa mitään!!! 8)

Kun etit tollasen vastaavan halpis vaffaimen jostain käytettynä, niin huomaat että jälleen myynti arvo on aika kehno. :o

Ja noista tehoista sen verran et yhtä todennäköistä on et huomenna kasvaa pihalla palmuja ja että on 36`varjossa lämmintä. Kun se et megakick antaa sen "525" jatkuvaa tehoa!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
ile:_
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ile:_ »

En kyllä ite menis ainakaan ostamaan mitään megakick:in vahvistinta, kattoo nuita suotimia niin ylipäästöki alkaa vasta 120Hz ja jos erkkasarjaaki soittaa niin ite ainaki laitan ylipäästön alemmas johonki 80hz kieppeille.

Itellä ollu kesästä asti DLS CA41 ja oon ollu hyvin tyytyväinen. Varmasti on tuo SPL kans ihan hyvä mitä nuhapumppu ehotti.

Kannattaa miettiä ostaako halavan mutta paskan, vai säästääkö vähä kauemmin ja ostaa vähän paremman.
Vastaa Viestiin