Kanta-autokatsastus ? 1.3S -> 2.0i
Kanta-autokatsastus ? 1.3S -> 2.0i
Tarvitseeko kanta-auto katsastaa kun vaihtaa 1.3S E- Kadettiin 1.8i tai 2.0i (115 hv) koneen ymmä muut tarvittavat palikat ? Eli nouseeko yli 35 %:n ?
Olen kuullut essonbaari huhuja suuntaan ja toiseen ja olis mukava tietää varmuudella, kannaattaako tuohon ryhtyä.....
Olen kuullut essonbaari huhuja suuntaan ja toiseen ja olis mukava tietää varmuudella, kannaattaako tuohon ryhtyä.....
juurikin näin! Näin jossain listan missä oli vertailtu kanta-autotarkistuksen hintoja eri konttoreilla/kaupungeissa.. Hinta oli ~300€-1200€. Joutsassa oli muistaakseni tuon €300€, mikkelissä ~600€, riippuen aina tietty vielä konttoristakin! Kallein oli yli tonnin. Ei Prkl mitä rahastusta taas.
Myyt kuule ny kateemin poies ja ostat suoraan isommalla koneella olevan. Ja siis tämä oli vain mun ehdotus
Myyt kuule ny kateemin poies ja ostat suoraan isommalla koneella olevan. Ja siis tämä oli vain mun ehdotus
-Ei selvä kuski sisulta haise!
Jos ostaisin samassa kunnossa olevan isolohkon tulisi se maksamaan n. 2000 euroa, eli reilusti enemmän kuin tekniikanvaihto. Tekniikanvaihto olisi myös mukava "pikku" projekti jossa oppisi melko paljon kyseisestä autosta.-TH- kirjoitti:mietippäs kannattaako tuollaseen rahaa ja aikaa pistää,kun isolohkokadetit ei maksa paljoa muutenkaan.
Onko kellään vieläkään faktaa aiheesta ?
miten hyväkuntoinen se sitten on jotta kannattaisi alkaa tuolaseen revohkaan?
jokuaika sitten olisi ollut tyrkyllä aito gsi kadetti reiluun tonniin, n.1300e.
kosla oli ihan siisti, pitempiaikaselta omistajalta, eli ei ollut mikään myyntiviritys,8V 2-litrainen miilu,recarot , jne...
jokainen tietysti tekee mitä tahtoo, mutta 1.3 sedanieemelin jalostus isolohkoksi ei ole mitenkään järkevästi perusteltavissa, auto kun ei ole minkään arvoinen nyt eikä svapin jälkeenkään.
äkkiä sen 2te pistät sileeksi tuolasessa rojektissakin, eikä välttämättä riitäkkään.
jos tahdot opetella tekniikkaa,niin sen voi tehä ilman isonrahan hukkaakin.
en ole tehnyt eemeliin koskaan tällästä muutosta,enkä varmaan teekkään,mutta auttaako ko rojektissa mitenkään jos aihiolulla on alunperin 1.6 koneella pukattu linjalta ulos?
minulla olisi sellanen huussi joutilaana, jos joku tarviaa. keko menee kesällä viimestään paaliin tai mahollisesti yhelle rokkirallipoijalle lalliautoks.
jokuaika sitten olisi ollut tyrkyllä aito gsi kadetti reiluun tonniin, n.1300e.
kosla oli ihan siisti, pitempiaikaselta omistajalta, eli ei ollut mikään myyntiviritys,8V 2-litrainen miilu,recarot , jne...
jokainen tietysti tekee mitä tahtoo, mutta 1.3 sedanieemelin jalostus isolohkoksi ei ole mitenkään järkevästi perusteltavissa, auto kun ei ole minkään arvoinen nyt eikä svapin jälkeenkään.
äkkiä sen 2te pistät sileeksi tuolasessa rojektissakin, eikä välttämättä riitäkkään.
jos tahdot opetella tekniikkaa,niin sen voi tehä ilman isonrahan hukkaakin.
en ole tehnyt eemeliin koskaan tällästä muutosta,enkä varmaan teekkään,mutta auttaako ko rojektissa mitenkään jos aihiolulla on alunperin 1.6 koneella pukattu linjalta ulos?
minulla olisi sellanen huussi joutilaana, jos joku tarviaa. keko menee kesällä viimestään paaliin tai mahollisesti yhelle rokkirallipoijalle lalliautoks.