B vectran keskuslukko kettuilee

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
tuze
'Agila'

B vectran keskuslukko kettuilee

Viesti Kirjoittaja tuze »

Eli keskuslukko ei toimi kaukosäädöllä, kun tuli kovemmat pakkaset.Talliin kun ajoin auton lämpöseen rupes taas pelittää.Patteri vaihdettu.Ohjelmoinnin jälkee toimii muutaman kerran.Missä vika....
vekkulisti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vekkulisti »

mulla olla samanlaine paska opeli saksmannit ei osaa tehdä noita sähköjuttuja
etuovet aukee aina takaovia millon huvittaa
kaukosäätö toimii kanssa millo huvittaa no ostin 3e pariston katotaan auttaako mitään....
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

vekkulisti kirjoitti:mulla olla samanlaine paska opeli saksmannit ei osaa tehdä noita sähköjuttuja
etuovet aukee aina takaovia millon huvittaa
kaukosäätö toimii kanssa millo huvittaa no ostin 3e pariston katotaan auttaako mitään....
Nice to know :o :o
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Mulla kävi kans kivasti Tapaninpäivän aamuna kun piti lähteä liikenteeseen,keskuslukko ei toiminu kauko-ohjaimesta ja lukkopesä jäässä :evil: lukkosulan avulla sain lukkopesän sulatettua ja pääsin autoon sisälle.Kauko-ohjain toimi illalla normaalisti mut aamulla ei sit enää toiminu vaan vaati uudelleen ohjelmoinnin,miksi?Patteri alle vuoden vanha,pitäis kestää kait pitempään,ohjelmoinnin jälkeen toiminu moitteettomasti.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Mitä niillä kaukosäädöillä tekee.. :wink:
Vastaa Viestiin