calibran jarrukilven vaihto?
calibran jarrukilven vaihto?
Elikkäs, onko miten iso projekti vaihtaa taakse jarrukilpi.vanha on niin mätä, että putos käsijarrukengät pois paikaltaan... äkkiä katottuna,pitää vissiin purkaa koko keskiö? jos joku vaihtanut, niin olisin tyytyväinen tiedoista.
Ei ihan mikään pikku homma jos sen ehjänä sinne haluaa.
Tukivarresta täytyy purkaa kaikki irti lähtevä napaa myöten ja tietysti napaa ei luultavasti saa irti rikkomatta pyöränlaakeria... Kallistuksen vakaajaa ei muistaakseni tarvinnut irroittaa
Tietysti sillain vois onnistua että leikkaa kilven reunasta sen verran pois että se mahtuis sinne ilman navan irroitusta mutta onkohan sekään järkevää?!
Mulla olis V6 Calibran takajarrukilvet ylimääräisinä jos tarvit...
Kuva
Tukivarresta täytyy purkaa kaikki irti lähtevä napaa myöten ja tietysti napaa ei luultavasti saa irti rikkomatta pyöränlaakeria... Kallistuksen vakaajaa ei muistaakseni tarvinnut irroittaa
Tietysti sillain vois onnistua että leikkaa kilven reunasta sen verran pois että se mahtuis sinne ilman navan irroitusta mutta onkohan sekään järkevää?!
Mulla olis V6 Calibran takajarrukilvet ylimääräisinä jos tarvit...
Kuva
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
muistaakseni joku asentaja tiesi kertoa, että siitä leikataan ihan huollossakin lipare pois ja sujautetaan paikalleen uusi kilpi... aika hepposen olosta ohutta peltiä tuntu uusikin olevan...
itse harkinnut että sorvauttaisi jostain kevytmetallista uudet tanakammat kilvet paikalleen... mutta ainahan sitä saa suunnitella kaikkea...
itse harkinnut että sorvauttaisi jostain kevytmetallista uudet tanakammat kilvet paikalleen... mutta ainahan sitä saa suunnitella kaikkea...
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Taitaapa Hayne's:n Calibran manuaalikin ohjeistaa leikkaamaan uuden kilven tietyistä kohdista palat pois.blueranger kirjoitti:muistaakseni joku asentaja tiesi kertoa, että siitä leikataan ihan huollossakin lipare pois ja sujautetaan paikalleen uusi kilpi... aika hepposen olosta ohutta peltiä tuntu uusikin olevan...