E kadetti ongelmaa
E kadetti ongelmaa
Elikkä kadetti alkanu tekemään aamuisin ku laittaa auton käyntiin niin käy vaan kahella. tulpat ja johot on vaihdettu. sit ku räpeltää vähä aikaa niin saattaa alkaa käymään kaikilla. tulpanjohtoa piti pikkasen irti tulpasta että se lyö kipinää siihen tulppaan niin auto alko käymään paremmin mutta ku tökkäs johon paikalleen niin huononi käynti heti!!! missä olis vikaa?
- ROKKARI2004
- 'Admiral'

Tulppa/t sökö. Eli vaihda se/ne tulpat jotka oireilee tuolla tavalla, itse teen aina ekaks tuon testin jos mosa käy vajailla pytyillä. Arvaan että olet vaihtanut siihen ngk:n tai nipponin tulpat, jos oon oikeessa niin heitä ne metsään ja vaihda siihen bosch:in tai GM:än omat tulpat. ( Ei ooppeli tykkää jaappanin pojan tulpista
)
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
- Undertaker
- 'Diplomat'

- ROKKARI2004
- 'Admiral'

Ei välttämättä huonot toimivat kyllä datsunissa jostain syystä paremmin. Itse en käytä muita tulppia opelissa kuin, BOSCH/GM/OPEL tulevat käsittääkseni samalta linjalta samasta tehtaasta. Toimivat kyllä paremmin kuin itämaiset tulpat.nalletm kirjoitti:tulpat muistaakseni oli densot.. onko huonot vai ?
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
- Undertaker
- 'Diplomat'