Eli laitoin tuossa autooni lisävalot ja toimivat tähän asti hyvin. Nyt on sellanen ongelma, et releen ja akun + navan välillä on laattasulake liitin, joka palaa joka kerta kun siihen sulakkeen laittaa ja laittaa lisävalot palamaan. Omilta pitkiltä on lisävaloille ryöstetty heräte. Olen kokeillut jopa 30 A sulakkeella ja palaa heti.
Miten suuria johtoja olette käyttäneet lisävaloilla? Kyseessä on Britaxin heittimet normaali 55w polttimoilla ja ledi parkeilla.
Onkohan vika maadotuksessa vai ottaako virtajohto maihin jossakin...?
Rele on viisi napainen.
Kertokaa jos on kokemuksia tai tietoa asiasta et mistä kannattaisi aloittaa vian etsiminen.
Vectra B lisävalojen sulake???
Joo täytyy katella ne polttimoiden kannat.
Ne Britaxit ovat pienemmät kuin mitä mainitsit. Taitaa muistaakseni olla jotain 180-190mm halkaisija. Kyllä niillä mun mielestä näkee tosi hyvin. Aikasemmat valot oli Boschilaiset ja saman kokoiset. Eivät nämä nykyiset Britaxit ainakaan huonommaksi jää. Kuvio on kylläkin erilainen mutta hyvin näkee!
Täytyy huomenna aloittaa toi vian etsintä ja ilmotella missä mättää...jos vika edes löytyy
Ne Britaxit ovat pienemmät kuin mitä mainitsit. Taitaa muistaakseni olla jotain 180-190mm halkaisija. Kyllä niillä mun mielestä näkee tosi hyvin. Aikasemmat valot oli Boschilaiset ja saman kokoiset. Eivät nämä nykyiset Britaxit ainakaan huonommaksi jää. Kuvio on kylläkin erilainen mutta hyvin näkee!
Täytyy huomenna aloittaa toi vian etsintä ja ilmotella missä mättää...jos vika edes löytyy