Koitahan pärjätä.On 2003-01-20 18:23, VEN wrote:
VOI V...U mulla on vielä veropäätös saamatta mä uskoin että opel calibran 2.0 16v vero ois jotain 20.000mk korkeintaan paska meitsi on kohta konkurssin partaallakävin viemässä laput tulliin 2.1.2003 ja vielä kestää ottaa niin päähän mä muutan johonki namibiaan viljelee banaaneja suomi on syvältä ;(
Calibran verot
-
Topah76
- 'Senator'

Mulla on kans toi veropäätöksen odottelu tosta Calibrasta edessä. Pistän paperit menemään tossa joskus helmikuun puolella. Saa sitten nähdä, että perustetaanko yhdessä se banaanifarmi..On 2003-01-20 18:23, VEN wrote:
VOI V...U mulla on vielä veropäätös saamatta mä uskoin että opel calibran 2.0 16v vero ois jotain 20.000mk korkeintaan paska meitsi on kohta konkurssin partaallakävin viemässä laput tulliin 2.1.2003 ja vielä kestää ottaa niin päähän mä muutan johonki namibiaan viljelee banaaneja suomi on syvältä ;(
-
Topah76
- 'Senator'

Pitäishän ton vuoden vaikuttaa, mut eihän noista tiiä, että kuinka paljon. Kilometrit ainakin vaikuttaa, eli sullakin on tosi vähän ajettu, ni ne voi siitä "rankaista". Veikkaan, et joku 4500 ois sun verot, mutta pelkkä veikkaus. Riippuu täysin markkina-arvosta, eli jos soitat sen 15markan puhelun autodataan, ni siitä voi laskea aika tarkkaan paljo on sun verot ja ei tuu sitten ylläriä.On 2003-01-21 10:40, VEN wrote:
Sauli: joo tossa oli hyvä liike idea
no joo tuo 5000eskoa on jotenki yli ammuttua ei voi olla noin paljon vaikuttaakohan tuo että se calibra oli -92 ja mulla on -91 vaikuttaakohan yks vuos verotuksessa paljoa???
niin mulla meni herne nenään ja suutuin ja mustaks muutuin
ja päätin soittaa vaasan tulliin että mikä siellä maksaa no avulias tullivirkailija sanoi että siellä on viiden viikon jono!!!! no mä sanoin että mulle oli kerrottu että ois vaan 1-2 viikon jono no tulli setä sanoi että "tiskillä ollut ihminen ei ollut tietoinen asiasta" eli älkää viekö enää vaasan tulliin yhtään mitään!!! mutta kun mun paperit on luovutettu 2.1.2003 niin kyllä ne peperit voi vielä tän kuukauden puolella tulla...
elikkä mitä opimme??? että tulli pääs kusettamaan mua oikein kunnolla mihin hel.....tiin tää maa on menossa!! kun ei enää nuoriso saa calibrojakaan kilpiin
elikkä mitä opimme??? että tulli pääs kusettamaan mua oikein kunnolla mihin hel.....tiin tää maa on menossa!! kun ei enää nuoriso saa calibrojakaan kilpiin
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
-
Topah76
- 'Senator'

Millanenkohan jono sitten tulee, ku tulee uus laki, ku kaikki odottaa sitä?On 2003-01-21 19:47, VEN wrote:
niin mulla meni herne nenään ja suutuin ja mustaks muutuinja päätin soittaa vaasan tulliin että mikä siellä maksaa no avulias tullivirkailija sanoi että siellä on viiden viikon jono!!!! no mä sanoin että mulle oli kerrottu että ois vaan 1-2 viikon jono no tulli setä sanoi että "tiskillä ollut ihminen ei ollut tietoinen asiasta" eli älkää viekö enää vaasan tulliin yhtään mitään!!! mutta kun mun paperit on luovutettu 2.1.2003 niin kyllä ne peperit voi vielä tän kuukauden puolella tulla...
Helsingin tullista tuli yllättävän nopeasti veropäätös -96 turbo-calibrasta. Kesti vain reilu 2 viikkoa (tämä siis vanhan syyskuun verosäädösten mukaan).
Tuloksena oli 7942 €, joten ei se nyt paljon nosta veroa verrattuna vanhempiin esim. -93 vuosimalleihin. Tästä vielä kun tekee valituksen niin pitäisi veron tippua.
- Jani
Tuloksena oli 7942 €, joten ei se nyt paljon nosta veroa verrattuna vanhempiin esim. -93 vuosimalleihin. Tästä vielä kun tekee valituksen niin pitäisi veron tippua.
- Jani
Calibra Turbo 4x4 -96

-
Topah76
- 'Senator'

Siis markkina-arvo 15000 tollaselle? Varmaan tosi vähän ajettu ja paljon lisävarusteluja? Mulle sanottiin Autodatalta marraskuussa, et esim. 4/92 8v, jolla ajettu 190000 on markkina-arvoltaan 11200 euroa.On 2003-01-27 11:46, Jaaros wrote:
Tänään tuli päätös tännekin. 9/91 8v calle, tullausarvo 15000!!!. Vero 4000. Olis syytä saada jonkin verran takaisin valituksen myötä.