elikä auto 3000 12v omppu.pakkasilla rupee perästä kuuluun paukutusta ku sudittelee,ääni kuuluu takaa oikealta.ääntä ei kuulu ku on semmonen alta -5 pakkasta.oon aatellu että paukutus johtus siitä että on huono iskari takana ja rengas pitäisi paremmin pakkasella jonka takia rengas pääsisi irti tiestä.vai onko jokin muu mahdollisuus mistä ääni tulis?kuten perä tai murros.ääni ei ole terävää paukutusta.
mulla on välillä ihan samaa oireilua E30 Bemarissa en kyl tiiä mist johtuu mut ei sil oo paljoo väliäkään
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
niin loppuu se ku pistää enempi hanaa ei vaan tosiaan kuhan olis vaaratonta, eikä kävis joku kerta niin että perä tippuu tielle.vaan eipä kai tuo vaarallista ole.uskosin siihen että iskarit paskana.
jaa onkohan mulla sitte sama katsastuskin ois kohta edessä niin mahtaako tuo inssisetä huomata tommoset helposti?
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
vanteen sisäkehälle on saattanut mennä lunta mikä on osittain sulanut jarrujen lämmössä ja ajon päätteeksi valahtanut alas ja jäätynyt köntiksi yhteen kohtaan. ite töissä tasapainotan asiakkaiden renkaita 80% turhaan talvisin jään takia kun ne ei usko et johtuu jäästä. kannatta tarkistaa ensi ne vanteet.