Elikkäs kadettini etupäästä kuuluu kolinaa ajettaessa sellaisella ''jupulalla'' kuten nyt kun on nuita jäätikkö palteita sun muita. Tietysti itsekkin voisin alustaa puistella mutta kun ei oikein ole mitään nosturia ja heikko tunkin varasa nuita niveliä repiä niin ajattelin että osaisiko kukaan heittää tuosta vaan lonkalta että mikä mahtaa moisen kolinan aiheuttaa (joku tyyppivika?) niin pääsisi ehkä vahän helpommalla... itse ajattelin että voisiko kolina mahdollisesti johtua iskarien ylääpään kumeista jotka vastaavat koriin tai sitten tuleeko se jostain kallistuksen vakaajan puslista...
Mulla johtu joskus tuo kolina jarrusatuloista..oli vaa pikkasen pultti löystyny nii kolis nii perkeleesti..ei sitä huomannu satulaa nykiessä mut ku avaimella kiristi ni selvästi oli pultti auki..
itellä kolisti yläältä kanssa.. koveni vaan kokoajan, alapallo kunnossa, raidetangonpäät myös, ajattelin että olisko tukilaakeri mennyt, aukaistiin kaikki niin tukilaakerit ehjät jne. ja uudestaan kasaan, joku siellä ol kun ei enää kolista
Nakke kirjoitti:Mulla sama vika. Jotaki väljyyttä sielä on. Mulla täryyttä rattiin että olisko rairetangoski jotaki sanomista?!
Itelläki tuntuu aina sellainen tärinä rattiin samalla kun kuuluu kolinaa... En kuitenkaan usko että se raidetangosta tai hammastangosta johtuisi, koska katsastuksessa yleensä huomaavat jos niissä on väljää..