Sopiiko alustasarja Kadettiin?
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
Sopiiko alustasarja Kadettiin?
Sopiikohan viistoperä 3-oviseen Kadettiin madallussarja? Ja minkälainen sarja? Minulla on siinä 13-tuuman muistaakseni 5,5 tuumaa leveät alut. ET on muistaakseni 42. kumit on 70/175. Pitääkö iskarit vaihtaa samalla vai käypikö vakio iskarit? Pitääkö auto muutoskatsastaa? Vastauksia odotellen ja kiitellen T. MäkiPoika.
Jeps.
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Sopiiko alustasarja Kadettiin?
Kadettiakin on saanut A,B,C,D ja E korimallia. Mitähän niistä mahdat tarkoittaa?Golden Boy kirjoitti:Sopiikohan viistoperä 3-oviseen Kadettiin madallussarja? Ja minkälainen sarja? Minulla on siinä 13-tuuman muistaakseni 5,5 tuumaa leveät alut. ET on muistaakseni 42. kumit on 70/175. Pitääkö iskarit vaihtaa samalla vai käypikö vakio iskarit? Pitääkö auto muutoskatsastaa? Vastauksia odotellen ja kiitellen T. MäkiPoika.
Kuvittelen että tarkoitat E-Kadettia eli vuosina 84 - 91 valmistettua korimallia.
Mahdatko tarkoittaa ulkonäkösopivuutta eli sitä tuleeko hienon näkönen vai teknistä sopivuutta? Molempiin vaihtoehtoihin vastaan KYLLÄ.
>>Sopiikohan viistoperä 3-oviseen Kadettiin madallussarja?
Madallusjousivalmistajia on monia. Valitse niistä mieleisesi merkki sekä madalluksen määrä. Suositeltava madallus vakioiskareilla (jos vielä hyväkuntoiset) on 0-40mm
>>Ja minkälainen sarja?
Ok. Noiden vanteiden kanssa voit laittaa vaikka 100mm madalluksen niin ei pitäisi ottaa mihinkään kiinni.
>>Minulla on siinä 13-tuuman muistaakseni 5,5 tuumaa leveät alut. ET on muistaakseni 42. kumit on 70/175.
No ei välttämättä jos vakiopumput on vielä hyvässä iskussa. Tosin madallusjouset rääkkäävät ne loppuun parin vuoden sisällä joten ennemmin tai myöhemmin joudut uusimaan ne jos meinaat autolla pidempään ajella
>>Pitääkö iskarit vaihtaa samalla vai käypikö vakio iskarit?
Pitää. Tulee muuten sanomista vuosikatsastuksessa.
>>Pitääkö auto muutoskatsastaa?
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti: