Astra G 2.0 Caravaniin sopivat vanteet ja kumit...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Koolckillz
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Astra G 2.0 Caravaniin sopivat vanteet ja kumit...

Viesti Kirjoittaja Koolckillz »

Eli tästä aiheestä löytyy aika paljon kaikkea juttua, mutta tahtoisin kysäistä joltain huomattavasti viisaammalta ihmiseltä asiasta neuvoa.
Autoni on yllä mainittu ja siinä on nyt - 40/30 madallus. Millaiset renkaiden ja vanteitten tulisi olla että ne sopisivat alle hyvin, ilman kiinniottamista lokasuojaan, mutta että ne kuitenkin näyttäisivät joltakin?
Olen aika pihalla näistä asioista, joten jonkilnaista apua tarvitsen... Olen yrittänyt lukea aiheesta, mutta ei siinä menny ku pää sekaisin!
Jos jollakulla on käytännön kokemusta asiasta ja tietää mikä esim. ET arvon tulisi olla minimissään, ettei tule hankautumia, niin laittakaa minulle viestiä!!!11!

OFFTOPIC: Ja tietenkin, jos omistat ylimääräiset vanteet ja kumit, niin privaa saa laittaan.
Kuva
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

laitettu privaa :o
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Miksaus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksaus »

Veikkaisin että 215/45/17 renkailla ja 7,5x17 vanteilla, joissa et 35-38, päästään hyvään lopputulokseen.
Itse on tälläisiä omaan farkkuun katsellut rengasliikkeistä! (omaa madallettu -35mm)
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

niimpä :wink: privassa olis tarjolla juurikin 215/45ZR17 kumeilla 7,5x17" vanteet...ET olis 43..mahtuu 8)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

mul o KWn variant 2 sarja alla ja sillä o tiputettu autoa se verran että takapää on tiputettu niin paljon kun sarjalla pystyy ja etupää sitten säädetty tasan takapään kanssa.
Kesäisin alla on 18" vanteet ET 42, kummeina 215/35-18 (mahtuis kyl varmaan pyörimään 225/35-18 kummillakin)
Ei raavi mistään, muutakun silloin ku oikeen lujaa kanttailee niin ja silloinkin edestä ottaa hieman sisälokariin....
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Meidän autoa pudotettu -40mm ja vannerengaspaketti on seuraavanlainen. Vanteet 8x17 ja et35. Renkaat 215/40/17 eikä mitään ongelmia missään olosuhteissa. Jakohan noissa on 5x110. Tuolle se sitten näyttää..

Kuva

ps. vanteet+renkaat myynnissä :)
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Vastaa Viestiin