Jukki kirjoitti:Mä oon ilmeisesti jotenkin kieroutunut persoona, kun tykkään Calibran ulkonäöstä ihan vakiona. Paitsi tietysti madallettuna. Mutta makuasioita...
Kai mä oon sitten yhtä kieroutunut
Miksi pilata opelin ehkä hienointa muotoilun helmeä ylimääräisillä muutoksilla?
VEN kirjoitti:Mun mielestä nuo listat rikkoo calibran muotoja aika pahasti ja ne olis poistettava mutta kahvoista en haluais luopua tosin lopputulos olis aika huono jos ne kahvat jäis paikalleen.
Mun mielestä tohon sopis noi B-vectran ovenkahvat korinvärisinä, taitaa sopia suht suoraan alkuperäisten tilalle, ainakin muoto on lähellä.
calibrasta listat ja ovenkahvat vielä veks ni sitte ois aika asiallinen ei ois mitään turhaa kyljissä ois ihan tasanen kyllä mulla ainakin silmä lepäis
^^TeamAhma^^ kirjoitti:calibrasta listat ja ovenkahvat vielä veks ni sitte ois aika asiallinen ei ois mitään turhaa kyljissä ois ihan tasanen kyllä mulla ainakin silmä lepäis
Vaalean sinisen vanhan opelin ja uuden sinisen opelin (astrako) välissä keltanen Calibra Maby Borbetin aluilla. Joutuu noin 3-4 cm rullaa palkkia alas päin.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
^^TeamAhma^^ kirjoitti:calibrasta listat ja ovenkahvat vielä veks ni sitte ois aika asiallinen ei ois mitään turhaa kyljissä ois ihan tasanen kyllä mulla ainakin silmä lepäis
Vaalean sinisen vanhan opelin ja uuden sinisen opelin (astrako) välissä keltanen Calibra Maby Borbetin aluilla. Joutuu noin 3-4 cm rullaa palkkia alas päin.
joo se on aika karu kieltämättä mut sitte siellä alempana oli toinen mikä oli paljon siistimpi maalaus vaikuttaa paljon ja miten on muuten laitettu
^^TeamAhma^^ kirjoitti:
mut makuasioista ei voi kiistellä
Toi on kyllä niin totta!!! Oikeestaan se on helvetin hyvä kun kaikki ei tee autoistaan samanlaisia, kyllä mullekin kelpais sellanen kahvaton malli, mutta kyllä mä aion ne listat säilyttää, tai ainakin urat
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
No tuo on just se sama hirvitys mikä on tuolla aikasemmassa linkissä... Aivan hirvee!!! Maku asia mutta mielipiteen saa onneks sanoa.
AJM kirjoitti:
Tuossa ois kyljen malli kohdallaan(kliini). Takapuskin myös ihan siisti pakoputkenpäille vaan ois voinut tehdä aukot, eikä muljutella tuolta alta.
No kai se vitun rumuuskin on katsojan silmässä.
Tuohon malliin kun joku tekis kyljen, puskurit erilaiset eikä liimattu koriin kiinni/madallus maltillisempi ja eri väri niin ois asiallinen.
Pitäiskö ostaa calibra ja alkaa tekemään. .
AJM kirjoitti:Tuohon malliin kun joku tekis kyljen, puskurit erilaiset eikä liimattu koriin kiinni/madallus maltillisempi ja eri väri niin ois asiallinen.
Toi on photo shoppi kuva. Että sellasta.
Pystyykö tänne lisään miten kuvia omista tiedostoista?? Voisin laittaa tosta sen normi kuvan kun vaan osais?! (joo joo Oon tumpelo )
AJM kirjoitti:Tuohon malliin kun joku tekis kyljen, puskurit erilaiset eikä liimattu koriin kiinni/madallus maltillisempi ja eri väri niin ois asiallinen.
Toi on photo shoppi kuva. Että sellasta.
Ymmärsin kyllä. Noitten kuvien osoitteessakin lukee FAKE. Linkitin tuon kuvan suoraan tuosta sun aikasemmin heittämästä linkistä jotta kaikki näkee mistä kysymys. Mutta kuitenkin, ei muuta kuin kylkeä auki rälläkällä ja kempillä uutta peltiä tilalle, helppohan tuo ois toteuttaa. Tunteja vois tosin kertyä tekemisessä.