jaha, uus emo koneeseen tilattu ja hianompi kotelo. sormet jo syyhyää. nii ja osto ilmoitus lisätty, nimittäin mantasta .perhana poltin naamani eilen hitsatessa. ei voinut leffaan tänään lähtee kun silmän ympäryksetkin niin turvonnu et tahdo näkeekään mitään.
onnistuu se kevennyt jone sanot vaan että miten paljon otetaan pois ja mistä painoo en voi mitata....
mä voin sen keventää vaikka ens viikolla kuhan joku päivä satutaan vaan hallille yhtä aikaa mää oon nääs ens viikon illassa ainut päivä millon mulle sopii se miitti on huomenna ennen neljää
Timosen autolta ei kannata ainakaan autoja sitten ostaa. tässä taas kuulin juttua kuinka ylimielistä touhua sami timonen harjoittaa. saatana että ottaa pannuun tommoset ********. KIERTÄKÄÄ kaukaa tuo pulju oikeesti! TAKUUT EI TOIMI JA VAIHTOAUTOISTA TURHA YRITTÄÄ SAADA VIKOJA MYYJÄN PIIKKIIN KORJATUKSI KUN ASENNE ON MIKÄ ON! vittu että hävettää noitten puolesta...
Kaverilla on kans pieniä ongelmia autonsa kanssa, marraskuun lopulla ostettu joensuulaisesta autoliikkeestä jonka nimeä en ainakaan vielä mainitse. Tuntuu että korjaus jää omasta pussista maksettavaks.
jahas, päivitellääs omaakin tilannetta, eli azkoona on lämpimässä hangen syleilyssä ja itse oon harkinnu noitten kiekkojen laittamista uuppeliin tulo kuntoon.... koko 7,5x16" ja 9x16" saas nähdä pitääkö azkonan kaaria levittää niin joo ja hei tartteis tuplia, vaaka sellaisia imusarja ois jo.
Terse! Selekä jumissa ja reidet myös. Eilen tuli ajettua n. 160km kelkalla. Mites o illan laita, marjalan ABC?! Soittakoon joku mule tos 17 aikoja jos o porukkaa tulossa!! Anopin syntymäpäivät niin pitää käydä moikkaamassa....