mikä vikana kun tulpat on ihan öljyssä omega b 2.5l

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
kag1
'Kapitän'
'Kapitän'

mikä vikana kun tulpat on ihan öljyssä omega b 2.5l

Viesti Kirjoittaja kag1 »

joo tossa vaihtelin tulpat omegaan ja huomasin että jokainen tulppa oli ihan oljyssä ei kärjistä.. kone käy ihan hyvin eikä nakutaeikä savuta. onko siis suurta huolen aihetta.
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jos tarkoitat, että tulpat ikään kuin uivat öljyssä tulpanjohdon reiästä katsottuna, niin silloin venttiilikopan tiivisteet vuotavat ja ne olisi syytä vaihtaa, ettei hetken päästä tarvitse ostaa sytytyspuolaa.
kag1
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kag1 »

onko tämä tiiviste vaikeavaihtaa ja joutuuko päältä paljonkin riisuun johtoja ja muita härveleitä..
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: mikä vikana kun tulpat on ihan öljyssä omega b 2.5l

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

kag1 kirjoitti:joo tossa vaihtelin tulpat omegaan ja huomasin että jokainen tulppa oli ihan oljyssä ei kärjistä.. kone käy ihan hyvin eikä nakutaeikä savuta. onko siis suurta huolen aihetta.
ks. http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ika#468141
peppesopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja peppesopel »

Ei siitä nyt mielestäni niin suurta huolta kannata kantaa,jos v6 omegan vk-tiivisteet vuotaa,itse ajoin 60tkm vuotavilla tiivisteillä ja tulpat ja pakosarjat ui kokoajan öljyssä,eikä mitään käyntihäiriötä ollut!Itse olen sitä mieltä,että kun se v6 ekan kerran kissahtaa,niin heittää sen mereen,ja hommaa tillalle oikean opel-moottorin eli rivikutosen!V-moottorit kuuluu jenkkeihin ja muihin neekerimalleihin!!! -(z)-
Omega 2,5 steinmetz caravan, Manta A ,Kadett Gsi cabrio, Vectra2.2 Monza 3.0E, Bedford blitz
Vastaa Viestiin